Nieuwe vrienden(groep)

25-04-2018 21:46 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,
Mijn naam is Jeannette ik ben 45 en soms single en soms gebonden :-) na een scheiding.ik heb een fulltime job en drie kids in CO ouderschap 2 pubers welke er zo hun eigen omgangsregeling op nahouden, het is allemaal goed...
Ik heb mijn huidige vriendengroepje verloren na de scheiding en ben op zoek naar nieuwe gelijk gestemde in de regio noord Holland - > Alkmaar /Heerhugowaard.

Ik zou het leuk vinden om een (whatsapp) groep op te richten om samen leuke activiteiten te ondernemen. Dat kan een dagje (Luna) strand zijn een hardloop groepje, een Gin-Tonic avond in Alkmaar, een concert bezoeken, avondje stappen of een museumbezoek in Amsterdam om maar wat op te noemen.
Nieuwe mensen ontmoeten en samen actief iets te doen zonder ' op zoek' te zijn naar huwelijksmateriaal *kuch*

Een bericht in zo'n whatsapp groep zou kunnen zijn:
Vandaag strijken X&Y om 14:00 neer op het strand van Luna naast het eerste fietsenrek(foto volgt) sluit je bij ons aan waarbij iedereen zorgt voor 1 liter drinken en een snack. We zien je graag vanmiddag. Last even een berichtje achter als je komt. Groetjes X & Y.

Uiteraard hoef je geen single te zijn, als je maar een beetje positief in het leven staat en open voor nieuwe mensen leren kennen en mogelijk volgen daar leuke vriendschappen uit.

Ik hoor graag de behoefte hiervoor, ik kijk uit naar de reacties.

Wil je in de whatsapp groep dan kun je je mobiele nummer achterlaten in een pb-tje.
Bij minimaal 10 aanmeldingen gaat de groep geactiveerd worden.

Groetjes Jeannette.
anoniem_368494 wijzigde dit bericht op 25-04-2018 21:49
Reden: Aanvulling
5.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven