Hou jij ook zo van 80s/90s feestjes?

25-04-2018 23:38 17 berichten
Hoi!

De titel zegt eigenlijk al genoeg, maar ik ben een huge fan van 80s en 90s muziek. Daarnaast dans ik graag, dus 1 + 1 = ik wil naar 80s en/of 90s feestjes :)

Helaas is geen van mijn vriendinnen hier voor te porren, dus daarom mijn oproepje hier. Ik ben 33 jaar en woon in het Noorden van het land. Aangezien de meeste feestjes en festivals verspreid door Nederland zitten, maakt het me niet uit waar je woont. Leeftijd vind ik ook niet belangrijk. Hou je net als ik van dansen, gezelligheid en ouwehoeren en heb je zin om samen naar 80s of 90s feestjes te gaan? Stuur me dan vooral een berichtje :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben vooral van de 90s. Het liefst helemaal los gaan! Maar vind idd maar eens iemand die met je mee wil...... Ik zit in Overijssel maar voor mij zijn afstanden ook niet echt een probleem.
Dus als je interesse hebt, let me know :P
Hoi Kym81, ik heb je een pb gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie deze al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al?
https://disco-train.nl/agenda/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
26-04-2018 15:54
Kennen jullie deze al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al, al?
https://disco-train.nl/agenda/
Oeh leuk! Die kende ik idd nog niet. Tnx!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook wel van die feestjes!! Woon in zuid holland, niet om de hoek maar afstand moet geen probleem zijn hiervoor!
Leen_671 schreef:
27-04-2018 13:41
Ik hou ook wel van die feestjes!! Woon in zuid holland, niet om de hoek maar afstand moet geen probleem zijn hiervoor!
PB gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Super leuk!
Ik woon in het midden van het land dus vrij centraal! Lijkt me leuk om met een groep meiden naar zo'n feestje te gaan.
Dus als het mag sluit ik me graag bij jullie aan!

Groetjes!
Sannepen schreef:
29-04-2018 09:31
Super leuk!
Ik woon in het midden van het land dus vrij centraal! Lijkt me leuk om met een groep meiden naar zo'n feestje te gaan.
Dus als het mag sluit ik me graag bij jullie aan!

Groetjes!
Hey,

Leuk! Stuur me maar even een pb als je wilt! Praat makkelijker ;)
Alle reacties Link kopieren
Gedaan alleen hij blijft in postvak uit staan neem aan dat jij hem dan niet gekregen hebt..!??
Sannepen schreef:
29-04-2018 13:34
Gedaan alleen hij blijft in postvak uit staan neem aan dat jij hem dan niet gekregen hebt..!??
PB gedaan
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi !
Ik ben 21 maar gek genoeg hou ik er ook van haha;)

Die feestjes lijken me idd erg gezellig !

Groetjess Danny
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ik ben 40 en ik woon in Friesland. Ik ben gek op de "foute" hits uit de 80's en 90's :-)
AliceDay schreef:
28-05-2018 17:05
Ja leuk! Ik ben 40 en ik woon in Friesland. Ik ben gek op de "foute" hits uit de 80's en 90's :-)
PB gedaan!
Ik ben geen vrouw, dus mogelijk voldoe ik niet aan je oproepje, maar ik wou begin juli naar 90's on the beach in Woerden met oa. DJ Paul Elstak, Toy Box en Flamman&Abraxas in de lineup. Nogal wat eurodance en happy hardcore dus.

Daarnaast is over 2 weken 90's Now in podium de Vorstin in Hilversum. Ook die lijkt me weer eens leuk.
Blaadje, ik heb je een PB gestuurd. Niet over dit maar over een oud ander topic van je. Hopelijk vind je dat ok. Voel je niet verplicht te reageren als je geen zin hebt.
Nomad schreef:
04-06-2018 15:48
Blaadje, ik heb je een PB gestuurd. Niet over dit maar over een oud ander topic van je. Hopelijk vind je dat ok. Voel je niet verplicht te reageren als je geen zin hebt.
Gezien! Ik heb je een pb gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven