Opzoek naar vriendschap met lesbische vrouw tussen de 55-70

18-05-2018 18:33 12 berichten
Hallo,

Ik ben opzoek naar een leuke vriendschap voor een vriendin van mij.
Ze zoekt een lesbische vrouw (van ongeveer tussen de 55 en 70 jaar) voor de vriendschap omdat ze zelf ook lesbisch is. Het lijkt haar leuk om dan samen bijvoorbeeld naar het cafe te gaan, een stuk te wandelen etc.
Ze is zelf 66 jaar, woonachtig in Amsterdam. Het zou fijn zijn als jij ook in Amsterdam woont.
Ze houd ervan om naar goede films te kijken en voetbal heeft ook haar interesse.
Ik hoop echt dat ik via deze weg een vriendschap voor haar kan vinden.

Mochten jullie nog wat van haar willen weten, dan hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
En ze is zelf digibeet? Of plaats je deze oproep zonder haar medeweten?
Alle reacties Link kopieren
Want je kunt geen vrienden zijn met hetero vrouwen? Eh ok.
Dit is hengelen met een stok met verlengstuk
Alle reacties Link kopieren
Ze wil lesbisch wandelen en dat kan niet met een heterovriendin?
Ze heeft geen internet thuis.
Ze wil graag een lesbische vriendin omdat ze daar meer mee gemeen heeft. Dan kunnen ze bijvoorbeeld ook naar een gaybar ofzo. Ze wil graag meer onder de mensen komen.
Ze heeft mij gevraagd of ik haar daarmee wil helpen. Als haar buddy help ik haar graag.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik vind het nog steeds gek. Net zo gek als iemand een oproepje zou plaatsen voor hetero-vrienden want daar heeft ie gewoon meer mee gemeen. Als je vriendin meer onder de mensen wil komen, lijkt het me handig niet meteen 80% van de mogelijkheden uit te sluiten Het klinkt alsof elke leuke vriendschap welkom is, dus dan is dit een nogal domme aanpak.
Is het geen idee om naar een vrouwenavond of de seniorengroep van COC Amsterdam te gaan? Ik denk dat ze daar veel mensen zal treffen die naar hetzelfde op zoek zijn.
Ik zal op de site van COC kijken voor de seniorengroep. Heel erg bedankt! Dat lijkt mij perfect voor haar.
Er zijn ook lesbische koren, is dat niks voor dr? Echt muzikaal hoef je daar meestal niet voor te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Er is best veel te doen voor ‘roze’ senioren in Amsterdam:
https://oudrozeagenda.amsterdam/mei/

Misschien wel meer dan voor de jongere garde :-D
Ik zal het aan haar vragen of ze van zingen houdt. Leuk idee!

Wat goed desimar, daar kan ze zeker wat mee. Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven