Vriendinnen regio Eindhoven

20-05-2018 21:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ben 28 jaar en ik merk dat mijn vriendinnen steeds minder spontaan dingen kunnen ondernemen omdat ze moeten werken of al andere plannen hebben gemaakt. Nu is mijn cirkeltje redelijk klein maar zou het graag uitbreiden. Ik heb het dan over festivals of uitgaan bijvoorbeeld. Ik kom zelf uit de buurt van Eindhoven.

Als er iemand is die dit ook leuk vindt, dan lees ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Als je het leuk vind kun je meedoen in het app groepje wat ik heb opgestart. Hier zitten allemaal dames in die in hetzelfde schuitje zitten als jij :)

Verder zijn we bezig om een datum te prikken voor degene die het leuk vinden om gezamenlijk af te spreken.

Als je het leuk lijkt stuur me je nummer dan even in een PB :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier. Heb me aangemeld omdat ik met hetzelfde 'probleem' zit. Ik ben zelf 33 en ik kom ook uit de buurt van Eindhoven (een stukje daar onder, maar Ehv is goed aan te reizen).

Ik houd zelf van naar concerten gaan, pub/popquizzen, ben niet zo heel erg van het uitgaan om het uitgaan. Maar bijvoorbeeld ergens eten en dan nog een drankje doen in de stad vind ik dan wel leuk om bijvoorbeeld 1x per maand te doen. Festivals vind ik ook leuk. Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar met dance/trance en aanverwante muziek maak je mij niet blij. Ben zelf meer van de pop/rock/alternatieve/indie muziek.

Als je wil kunnen we contactgegevens uitwisselen?


kirstenh1992, zou ik ook in de appgroep mogen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ook ik loop hier tegen aan, heel herkenbaar! Het lijkt me onwijs leuk om nieuwe mensen te leren kennen en samen gezellig drankjes te doen of iets te ondernemen. Is er nog ruimte voor iemand uit de omgeving van Eindhoven? Ik ben 29 jaar. Groetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Hi.. is dit nog actief?
Put me in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven