vriendinnengroep gezocht Leiden

25-05-2018 15:42 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik woon sinds februari in Leiden om te studeren aan de uni in Leiden. Ik zit in een studentenhuis met 3 andere meiden. Echter, ik heb al meerdere malen geprobeerd plannen te maken om uit te gaan of leuke dingen te doen, maar ze zijn altijd te druk. Ik heb op dit moment geen vriend, en ik ken nog niet zo heel veel mensen hier omdat veel mensen van school in een andere stad wonen. Ik zou graag een groep vinden om leuke dingen mee te doen en uit te gaan. Zelf ben ik een master student van 24 jaar :).

Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik ben ook opzoek naar gezellige meiden in leiden, die zin hebben om af en toe gezellige dingen te doen. Ik studeer op de Hogeschool in Leiden en ben 24 jaar. Al mijn vriendinnen wonen in Zoetermeer, Utrecht etc. Merk dat door de afstand het vaak lastig is om spontane dingen te ondernemen.
Ik woon nu sinds een paar maandjes in Leiden en vind het super leuk om terrasjes te pakken, drankjes te drinken, of gewoon lekker thuis te netflixen. Nu dus nog opzoek naar anderen, waarmee ik dat ook hier in Leiden kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Sorry voor het late bericht! Ik heb meerdere reacties dus misschien kunnen we een keer als groep afspreken?:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven