zeilmaatje gezocht

26-05-2018 12:42 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al aangeeft, zoek ik iemand die het leuk vindt om af en toe mee te varen op mijn kajuitzeiljachtje.
anoniem_370198 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 19:20
37.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan zaag je diegene niet in stukken hopelijk?
nimue_iparis schreef:
26-05-2018 12:45
Dan zaag je diegene niet in stukken hopelijk?
kan ik een pb sturen ?
anoniem_646db39a375d0 wijzigde dit bericht op 26-05-2018 12:50
25.33% gewijzigd
dubbel
nimue_iparis schreef:
26-05-2018 12:45
Dan zaag je diegene niet in stukken hopelijk?
Zoals in die Deense onderzeeboot . Eng hoor .
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
26-05-2018 12:45
Dan zaag je diegene niet in stukken hopelijk?
:rofl:

ook mijn eerste associatie ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil er niemand die je kent met je mee?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
26-05-2018 13:21
Waarom wil er niemand die je kent met je mee?
Ik vaar vaak met vrienden of mijn kinderen, maar die kunnen/willen niet altijd, vandaar dat ik op zoek ben naar meer mensen die het ook leuk vinden om af en toe mee te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ben een vrouw overigens, misschien had ik dat erbij moeten vermelden :)
vrouwen kunnen ook moorden. vind zeilen heel erg leuk maar no way dta ik dat ga doen met iemand die ik niet ken... wil liever nog blijven leven de komende jaren.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aparte reacties. Natuurlijk stap je niet zomaar bij iemand aan boord die je niet kent. Vice versa neem ik ook niet zomaar iemand aan boord als ik iemand niet een beetje heb leren kennen. Was natuurlijk ook niet de insteek van de oproep. Maar gezien de wat rare reacties is dit kennelijk niet een erg geschikt forum :))
misschien had jejezelf beetje moeten voorstellen ipv enkel zeggen dat je 50 bent en een zeilmaatje zoekt...... #handineigenboezem #voorzichtigzijnophetweb #veelraresnuiters
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
27-05-2018 19:56
misschien had jejezelf beetje moeten voorstellen ipv enkel zeggen dat je 50 bent en een zeilmaatje zoekt...... #handineigenboezem #voorzichtigzijnophetweb #veelraresnuiters
Als ik jouw (andere) berichten hier op het forum bekijk ben jij zo ongeveer de laatste persoon die ik aan boord zou willen hebben. Maar leuke vrouwen of mannen die het leuk lijkt om af en toe mee te varen, hoor ik graag van.
Alle reacties Link kopieren
Zeilmaatje2018 schreef:
27-05-2018 19:20
Wat een aparte reacties. Natuurlijk stap je niet zomaar bij iemand aan boord die je niet kent. Vice versa neem ik ook niet zomaar iemand aan boord als ik iemand niet een beetje heb leren kennen. Was natuurlijk ook niet de insteek van de oproep. Maar gezien de wat rare reacties is dit kennelijk niet een erg geschikt forum :))
Ik denk dat het idd A niet echt hét forum hier voor is en B je geeft erg weinig informatie. Iemand die interesseert is in zeilen wil toch echt wel weten wat voor boot, waar je zeilt etc. Gewoon wat de bedoeling is. Kijk voor een zeetocht of wedstrijd of ga je met je bm de sloterplas op. Groot verschil.
Dus ga naar watersport verenigingssites maar ik heb zo het vermoeden dat je meer type piraatje bent en meer dobbert dan echt zeilt.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
27-05-2018 20:21
Ik denk dat het idd A niet echt hét forum hier voor is en B je geeft erg weinig informatie. Iemand die interesseert is in zeilen wil toch echt wel weten wat voor boot, waar je zeilt etc. Gewoon wat de bedoeling is. Kijk voor een zeetocht of wedstrijd of ga je met je bm de sloterplas op. Groot verschil.
Dus ga naar watersport verenigingssites maar ik heb zo het vermoeden dat je meer type piraatje bent en meer dobbert dan echt zeilt.
Gaat een nieuwe wereld voor mij open, snap er werkelijk niets van dat mensen zo reageren. Het is gewoon leuk om een hobby te delen, vinden mensen dat leuk, zoeken ze contact en vragen ze verder. Geen interesse ? ook prima, reageer dan gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
He, ik heb mogelijk interesse. Mis het zeilen enorm na verkoop van valkje. Mag ik vragen waar je zeilt?
Zeilmaatje2018 schreef:
27-05-2018 20:15
Als ik jouw (andere) berichten hier op het forum bekijk ben jij zo ongeveer de laatste persoon die ik aan boord zou willen hebben. Maar leuke vrouwen of mannen die het leuk lijkt om af en toe mee te varen, hoor ik graag van.
Geldt het zelfde voor jou, vast een reden dat je geen vrienden hebt al dan geen mensen die met jou aan boord willen zitten, nog steeds geldt mij advies....HAND IN EIGEN BOEZEM... en daarbij 50 oei oei oei. nog een hoop te leren denk ik zo :) succes ;)
anoniem_63fcee76148bf wijzigde dit bericht op 27-05-2018 21:22
9.57% gewijzigd
nina1966 schreef:
27-05-2018 20:21
Ik denk dat het idd A niet echt hét forum hier voor is en B je geeft erg weinig informatie. Iemand die interesseert is in zeilen wil toch echt wel weten wat voor boot, waar je zeilt etc. Gewoon wat de bedoeling is. Kijk voor een zeetocht of wedstrijd of ga je met je bm de sloterplas op. Groot verschil.
Dus ga naar watersport verenigingssites maar ik heb zo het vermoeden dat je meer type piraatje bent en meer dobbert dan echt zeilt.
dit dus..
Alle reacties Link kopieren
Zeilmaatje2018 schreef:
27-05-2018 20:46
Gaat een nieuwe wereld voor mij open, snap er werkelijk niets van dat mensen zo reageren. Het is gewoon leuk om een hobby te delen, vinden mensen dat leuk, zoeken ze contact en vragen ze verder. Geen interesse ? ook prima, reageer dan gewoon niet.
Een hobby delen.... déél dan. Nog steeds geen relevante info wat je post een beetje ehm.. maakt. Wat voor boot, wat is de bedoeling etc etc. Wie bén je.. waarom zit je niet bij een wsv..

Kijk ik ben gek op zeilen en als ik wil liggen er 2 boten voor me klaar. Maar dan bedoel ik wel Zeilen.... niet met een piraatje of bm oid dobberen op een plas.
Zonder relevante info zul je ook geen relevante reacties krijgen.
Een Bm-er of piraatje heeft geen kajuit.

Wat voor een bootje is het? Een Dufour, Janneau , Bavaria? Hout, staal of polyester? Kleiner of groter dan 7m?
Alle reacties Link kopieren
Julia10 schreef:
27-05-2018 22:22
Een Bm-er of piraatje heeft geen kajuit.

Tsja, apart dat iemand die 'echt' wil zeilen dat blijkbaar niet weet :)

Wat voor een bootje is het? Een Dufour, Janneau , Bavaria? Hout, staal of polyester? Kleiner of groter dan 7m?

Het is een stalen zeewaardig jacht(je) van 10 meter van een Nederlandse ontwerper.
Gezien de nogal bizarre reacties kan ik denk ik idd maar beter elders kijken of mensen het leuk vinden om mee te varen. Wat een rare mensen heb je toch :).
Zeilmaatje2018 schreef:
28-05-2018 16:55
Gezien de nogal bizarre reacties kan ik denk ik idd maar beter elders kijken of mensen het leuk vinden om mee te varen. Wat een rare mensen heb je toch :).
Voorzichtige mensen .
Met een wildvreemde m/v van een internetforum meegaan op een boot is gewoon niet verstandig.

In zeilmagazines/fora je oproep plaatsen heeft meer succes denk ik. Zeilers onder elkaar. Heb je meer aan dan een landrot die niet weet wat loef en lij is.
Alle reacties Link kopieren
Zeilmaatje2018 schreef:
28-05-2018 16:55
Gezien de nogal bizarre reacties kan ik denk ik idd maar beter elders kijken of mensen het leuk vinden om mee te varen. Wat een rare mensen heb je toch :).
Jouw tekst vind ik 'raarder' dan de reacties. Bij zo'n algemene tekst kan je dat verwachten.

Mijn reactie was een geintje hoor, niet te serieus. :proud:
Nina heeft het heel goed verwoord.
Maak je tekst persoonlijker, uitnodigender en gedetailleerder, wedden dat mensen anders reageren?
Zo raar zijn we hier op het forum nou ook weer niet. :rofl:

Mocht je echt geen idee hebben wat ik bedoel kijk dan eens bij de andere oproepjes hier op het forum qua tekst.
Julia10 schreef:
28-05-2018 17:43
Voorzichtige mensen .
Met een wildvreemde m/v van een internetforum meegaan op een boot is gewoon niet verstandig.

In zeilmagazines/fora je oproep plaatsen heeft meer succes denk ik. Zeilers onder elkaar. Heb je meer aan dan een landrot die niet weet wat loef en lij is.
Voorzichtig is prima, zou ook niet met iemand zomaar op een boot stappen, los van de persoon zou ik op zijn minst de staat van de boot willen weten. Zou andersom ook niet zomaar iemand op mijn boot meenemen die ik niet ken. Maar een oproep is gewoon een oproep en een beetje volwassen mens reageert op een normale manier, vraagt meer informatie bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven