Supergezellige eetclub in Den Haag e.o.!

28-05-2018 22:33 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay - een beetje 'false advertising': er is nog geen supergezellige eetclub. Die moeten we eerst zelf maken ;-D

Wat ik af en toe mis in mijn sociale kring zijn mensen om gezellig mee uit eten te gaan. Dat kan variëren van lekker lui hangen bij een strandtent met een hapje en een drankje en de zonsondergang, of 'Iens' afstruinen en een buurtrestaurantje uitproberen, tot dineren in een super de luxe sterrenrestaurant.

Met als doel vooral gezelligheid, mensen leren kennen in de omgeving, een beetje (of veel) kletsen, en wellicht ook samen andere activiteiten ondernemen als het zo loopt en als mensen dat leuk vinden. Er zijn geen regels of zo, ik kijk wel hoe het loopt en of hier überhaupt animo voor is :-)

Ik heb dus geen leeftijdsgrenzen of eisen voor dingen die je leuk moet vinden om te doen. Oud, jong, introvert, extravert, iedereen is welkom om zich aan te melden. Het belangrijkste is een open, geïnteresseerde en tolerante houding naar andere mensen. Gewoon 'jezelf zijn' :P en en een hang hebben naar gezelligheid en lekker eten, en dan ben je er al.

Bij genoeg aanmeldingen richt ik een Whatsapp-groep (of zoiets, wat handig is) op voor de te ondernemen activiteiten. Eigen inbreng is welkom: als je een keer een restaurantje ziet wat je wilt uitproberen, of het leuk vindt om zelf voor een groepje te koken - voel je vrij :)

Zelf woon ik in Den Haag, ik ben 38, 'single' met hond en kat, en mijn vele hobby's en activiteiten (en die van jullie) zullen ongetwijfeld aan bod komen als dit idee van de grond komt. Laat maar weten of dit je aanspreekt!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik zou me graag aanmelden, maar.. Klein vervoersprobleem. Ik gebruik een rolstoel en hierdoor is ook niet alles bereikbaar voor mij. Ik zou per keer moeten kijken of het voor mij haalbaar is..

Ik woon trouwens in Leidschendam, 46 jaar, 3 kinderen in co-ouderschap .
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht zeker niet dat iedereen elke keer kan. En je kunt zelf natuurlijk ook dingen voorstellen, die misschien meer jouw richting op zijn, of op een voor jou handige locatie. Je bent welkom om je aan te melden in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Bij deze meld ik mij aan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi oola,
Dat klinkt tof! Ik ben zelf 28 en woon in Delft. Ben vaak in den haag en omgeving. Lijkt me leuk om mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dames! Stuur me even een privé berichtje met jullie telefoonnummer en naam, dan maak ik een Whatsapp-groep. Als dat voor jullie niet handig is, hoor ik dat ook graag :-)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Ik wil graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt erg leuk.
Ik stuur een PB.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, wat een leuk idee....bestaat deze groep al of nog in oprichting ?

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook graag aanmelden voor deze supergezellige club als het nog kan. Ik ben 32, net verhuisd naar Den Haag en op zoek naar nieuwe contacten, veel gezelligheid en altijd in voor een hapje en een drankje :)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me gezellig!! Ik woon in Rotterdam, maar kom elke dag langs den haag voor m’n werk. En in het weekend sowieso geen probleem. Lijkt me leuk om te meeten
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie al gestart met de eetclub? Ik zou het ook leuk vinden om aan te haken:)
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee.
Ik wil mij graag aanmelden 😊

De pb-optie werkt bij mij niet.
Misschien is er een andere manier?
supermerel wijzigde dit bericht op 12-07-2018 00:58
Reden: Onvolledig
38.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik mij ook aanmelden als het kan. Helaas werkt de PB optie bij mij momenteel ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Wat een leuk idee, ik meld me ook graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Ik weet alleen niet of de pb functie gaat werken :)
Alle reacties Link kopieren
Hee wat leuk! Lijkt me een leuk idee! Is het alleen uit eten of ook samen koken? Een kookclubje lijkt me namelijk ook heel erg leuk :)

Ik woon sinds januari samen in Den Haag en zou het heel leuk vinden om op deze manier wat nieuwe meiden te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Ok, nieuw account vanwege mailgedoe. Dus graag dit account gebruiken om te contacten :)
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt mij ook leuk. Waar kan ik mij aanmelden?
Alle reacties Link kopieren
Ook ik wil mij graag aanmelden. Lijkt mij gezellig!! Hoe kan ik mij aanmelden? Groetjes, Mani
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk hoe kan ik mij aanmelden😊
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,

Ik weet niet of ik 'te laat' ben, maar ik kan erg goed afwassen ;) en houd van gezelligheid.

Dus ook mijn vraag, kan ik mij nog aanmelden o.i.d., lijkt mij i.i.g. erg leuk.
Hallo allemaal, ik sluit mij ook graag aan. Ik hou van gezelligheid, eten en een drankje. Ik werk in DH en woon in de buurt van R'dam.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik me nog aanmelden?
Klinkt gezellig!
Ik ben een maand geleden naar Den Haag verhuist en opzoek naar een beetje gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk!
Kan ik mij nog aanmelden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven