Vriendinnen gezocht rond 30 jaar omgeving Rotterdam

14-06-2018 21:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Na een aantal mooie jaren in Amsterdam, ben ik sindskort verhuisd naar Rotterdam. Een hele omslag. Niet alleen qua stad, maar ik merk dat ik weinig contact kam krijgen hier. Iets wat ik nu vreselijk mis. Zijn hier leuke, lieve meiden in de omgeving waar ik eens lekker een terrasje mee kan pakken, shoppen, sporten of gewoon lekker babbelen?
Dan hoor ik graag van jou!!
Alle reacties Link kopieren
Ha leuk!

Ik ben 28 en ondanks dat ik hier geboren ben zou ik het ook leuk vinden wat meer mensen te leren kennen/ iemand vinden om mee te sporten/wat te drinken etc.

Waar woon je? Ik woon in het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Hoi veldbloempje (en Sterrr),

Als jullie 34 ook nog rond de 30 vinden 😉 lijkt het me leuk om een keer af te spreken! De afgelopen jaren zijn wat vriendschappen verwaterd en het lijkt me leuk met nieuwe mensen in contact te komen.

Groetjes, schorpioentje28
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Hi Sterr en Schorpioentje!

Leuke, spontane berichtjes. Ik woon inderdaad ook redelijk in het centrum (dichtbij het Erasmus Ziekenhuis). Dit past eigenlijk helemaal niet bij mij deze actie om een topic te openen. Maar omdat ik moet wennen dat Rotterdammers wat meer op zichzelf zijn en je er moeilijk tussen komt, probeer ik het op deze manier. Leuk dat jullie dan ook zo enthousiast reageren! Wat zijn jullie hobby’s?


Ik ben zelf 31 jaar, dus 34 is helemaal geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Leuk!
Ik ben zelf 27 jaar en woon niet ver van Rotterdam vandaan in Maassluis, en werk in Rotterdam dus kom er dagelijks.

Ik hoor het wel!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ook ik ben op zoek naar nieuwe contacten. Ik ben zelf 22, ik weet niet of dat te jong is voor jullie? Ik woon zelf sinds kort in Vlaardingen.
Alle reacties Link kopieren
veldbloempje schreef:
15-06-2018 10:29
Hi Sterr en Schorpioentje!

Leuke, spontane berichtjes. Ik woon inderdaad ook redelijk in het centrum (dichtbij het Erasmus Ziekenhuis). Dit past eigenlijk helemaal niet bij mij deze actie om een topic te openen. Maar omdat ik moet wennen dat Rotterdammers wat meer op zichzelf zijn en je er moeilijk tussen komt, probeer ik het op deze manier. Leuk dat jullie dan ook zo enthousiast reageren! Wat zijn jullie hobby’s?


Ik ben zelf 31 jaar, dus 34 is helemaal geen probleem.
Haha oh ik heb ook een tijdje in Amsterdam gewoond en vond de mensen daar niet bepaald opener. Maar wel vervelend natuurlijk!

Ik houd van lekker eten, koken, reizen, zowel verdere reizen als weekendjes weg, winkelen, Rotterdam, mijn vriend. Verder doe ik niet echt aan een sport, maar wil ik beginnen met hardlopen en wielrennen..

Jullie?

En qua leeftijd; misschien kunnen we een keertje afspreken en dan zien hoe het klikt? Maakt in principe niks uit lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een goed idee om iets af te spreken. Heb alleen nu wel last van een ontstoken pees onder m’n voet, dus kan even niet lopen. Maar wellicht kunnen we alvast wat nummers uitwisselen voor een appgroepje?

Grappig trouwens dat je Amsterdam niet opener vond. Woon je hier allang?
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand zin om aankomendd week een terrasje te pakken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi veldbloempje,

Is de groep actief? Ik ben zelf net naar R'dam verhuisd en het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen en activiteiten te ondernemen. Wie weet ontstaat er een vriendschap.

Groeten,
You're never fully dressed without a smile :-)
Alle reacties Link kopieren
Is het wellicht een idee om via pb telefoonnummers uit te wisselen? Zo kunnen we misschien een whatsapp groep maken!
Alle reacties Link kopieren
Voor een terrasje pakken sta ik ook open (wil me alleen niet laten verbouwen tot ‘vriendin’ :proud: ).
Don't follow me. I'm lost too..
Hallo allemaal is dit topic nog actief??

Ik ben 34 en lijkt me leuk om in contact te komen met andere meiden om leuke dingen te doen samen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35, mag dat ook nog?😉
Als dit topic nog actief is...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 36, ook nog oké? 😉
Ik zoek gezellige meiden om mee uit te gaan, helaas geen vriendinnen die dit willen. Ik sluit me graag aan om nieuwe mensen te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,
Is dit topic nog actief?
Ik ben 30 en zoek leuke meiden om mee uit te gaan :)
Alle reacties Link kopieren
Nou Dolce88, hier nog 1😀
Ik heb geen idee of het topic nog actief is...
Misschien kunnen we het nieuw leven inblazen? ;).
Ben wel benieuwd waar jullie zoal heen gaan? Ik ging tot een jaar geleden wel wekelijks uit maar nu eigenlijk niet meer, heb het gevoel dat er niet zoveel leuke tenten meer zijn. Enige dat ik soms nog leuk vind is bar.
Dus ben wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ging 'vroeger' uit op het stadhuisplein. Nu al heel lang niet meer. Ik zou wel weer eens willen kijken daar of naar een Frank - borrel
Dat is helaas echt totaal niks voor mij haha! Hou vooral van techno feestjes
Alle reacties Link kopieren
Die wereld wil ik juist graag leren kennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven