Dreamfields 2018

15-06-2018 21:32 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Wie hebben er zin om naar Dreamfields te gaan? Ikzelf vind het een super leuk festival en zou er graag heen gaan! Mijn vriendinnen hebben echter al een gezinnetje en gaan niet, of houden niet van dit soort festivals. Nou hoop ik dat er hier meiden zijn die het wel leuk vinden. Ik ben 29 jaar, hou van dit soort festivals, een drankje doen, gezelligheid! Lijkt het je leuk om samen te gaan of met een groepje let me know!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ben er nooit geweest maar ga wel deze jaar met andere meiden van viva. Wij hebben een app groep al gemaakt voor Dreamfields. Wij hebben en andere groep ook voor andere festivals en heeft meiden ook van viva in maar soimge gaan niet mee naar Dreamfields.

Ik wil wel naar festivals gaan en ja ik snap je hoor dat je wil naar lueke festivals maar helaas je vriendinnen zijn druk met hun leven.

Ik wil naar festivals maar ook mensen leren kennen en vriendinnen maken.

Mijn email is z_vermey@yahoo.co.uk

Hoor graag van je.

Groetjes,
Zoe
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Lijkt mij heel leuk om naar dreamfields toe te gaan met een paar meiden! Ik ben een meid van 30 jaar houd van dit soort festivals, uitgaan, gezelligheid en drankjes doen. :cheers: Helaas houden mijn vriendinnen niet van zulke festivals, dus leuk als er meiden hier zijn met dezelfde interesses voor zulke festivals. :-]

Ik stuur je een pb

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!

Herken me in jullie berichtjes, lijkt me leuk met jullie in contact te komen via de groepsapp! Ben zelf bijna 25.

Als jullie dat ook leuk vinden stuur me maar een prive berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven