Gezellige vriendinnen gezocht Utrecht

17-06-2018 10:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal :sun:

Aangezien mijn vriendinnen inmiddels allemaal verder weg wonen en weinig tijd hebben ben ik op deze weg op zoek naar wat leuke nieuwe mensen om echte vriendschappen mee op te bouwen:)

Wat ik mis is iemand om spontaan mee in het park wijn te gaan drinken, naar de film te gaan, met de hond te gaan wandelen, leuke nieuwe terrasjes en restaurantjes uit te proberen, op roadtripjes gaan, de kamerplanten afdeling bij het tuincentrum leeg te kopen;) enz, enz :cheer2: Oh en naar concerten gaan!!

Ik ben zelf 28, woon in Utrecht en werk voor een museum. Daarnaast doe ik freelance nog wat creatieve dingetjes:) Ik ga graag zwemmen, met de hond op pad en zie en beleef graag nieuwe dingen. Een hele avond op de bank hangen en slechte tv kijken (en chocola eten) hoort ook tot mijn talenten :hyper:

Hoor heel graag van andere meiden die ook zin hebben om meer leuks te doen:)
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik wilde een PB sturen maar dat lukt niet. Zou je er mij een kunnen sturen? :)
-
Alle reacties Link kopieren
Het lukt volgens mij ook niet om jou een berichtje te sturen;)
Mail me anders maar! dankuentotziens@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hooi! Super leuk initiatief! Ook dat je creatief bent! Ging laatst potten bakken in Haarlem, dat zou misschien ook wel wat voor jou zijn! En dat wandelen met de hond klinkt ook leuk! .. heb jij de hond? Ik heb alleen een fret.. Haha. Ik ga je een pb sturen.

Groetjes Amelie
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi 🤗
Wat een super leuk bericht, en heel toevallig zit ik met hetzelfde probleem 😂
Ik drink welliswaar geen wijn, maar ik heb een super leuk hondje 🤗 ik ben gek op zwemmen 😍 ik stuur je een pb 🤗
#Nostress
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt leuk!
Ik stuur je een pb :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk! Volgens mij kan ik niet alle pb's ontvangen:( dus voor wie wil reageren; mail maar naar dankuentotziens@gmail.com :sun:
Alle reacties Link kopieren
Goede avond dames!!

Wat een leuke berichten zo!! De een heeft een hond de ander een fret.. hoe Gaaff
Ik zelf heb drie katten!!

Ik contact jullie omdat ik eigenlijk het zelfde heb.. vriendinnen wonen ver weg of zijn met gezin bezig! (Im happy single.. jullie ook!)

zelf ben ik 28 jaar.. lust geen wijn 😅😆🙈

Zal ik ook dan een pb sturen om in contact te komen hihi

Groetjes claudia!
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij gezellig. Al ben ik iets ouder. Zijn er trouwens mensen die zin hebben om vanavond bij de neerlandiakade te zwemmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven