Borrelgroepje A'dam

20-06-2018 16:39 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies!

Sinds een jaartje woon ik in Amsterdam en moet ik geloven aan het werkende leven. Hiervoor studeerde ik in een andere stad, en veel van mijn vriendinnen wonen buiten Amsterdam. Helemaal geen probleem natuurlijk, maar het lijkt me zo leuk om hier ook een meidengroepje te hebben om spontaan mee te vrijdagmiddagborrelen/een zaterdagavond te stappen of een lui terrasje te pakken op zondag. In mijn studentenstad ging vrienden maken wat sneller dan hier, vandaar even via dit forum.

Over mezelf: Ik ben 25 jaar, fulltime kantoorbaan, verslaafd aan shoppen, kaas, wijn en op dit moment aan Peaky Blinders (Thomas Shelby!).

Let me know! Als het makkelijk is kunnen we ook een Facebook/Whatsappgroep beginnen. We'll see!

Liefs, Elise
Alle reacties Link kopieren
Hee, dit lijkt mij wel gezellig!

Ik woon sinds kort in Amsterdam en ben ook 25 jaar. Ik hou ook van eten, wijn, op stap gaan, borrelen en andere leuke dingen doen. Het lijkt mij leuk om een keer af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hooi meiden!

Ik ben zo blij met dit forum! Ben 26 jaar, werkend, en zin om te borrelen in het zonnetje met gezellige meiden. Beetje gek, maar binnen de sociaal geaccepteerde grenzen :D.

Ik stuur je een pb.
Groetjes

Amelie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven