Nieuwe mensen leren kennen Tilburg/Kaatsheuvel

29-06-2018 14:01 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Vorig jaar ben ik vanuit het oosten van het land verhuisd naar Breda voor mijn werk. Inmiddels heb ik hier een relatie en ga ik aan het eind van dit jaar samenwonen in Kaatsheuvel. Super leuk natuurlijk alleen best lastig om nieuwe mensen/hopelijk toekomstige vriendinnen te leren kennen! Vooral omdat mijn vriend daar al heel zijn leven woont en een groot sociaal netwerk heeft, wil ik ook graag wat voor mezelf opbouwen daar. Ik heb hier al eerder een oproep gedaan om mensen in Breda te leren kennen en daardoor heb ik redelijk wat contacten opgedaan, dus ik dacht ik probeer het gewoon weer :).

Ik ben 23 jaar, ben afgelopen jaar afgestudeerd als pedagoog en werk in Breda als nanny. Ik hou van terrassen, winkelen, uit eten, muziek, uitgaan, reizen en ga zo maar door, dingen ondernemen vind ik eigenlijk altijd leuk!


Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit leuk lijkt en zo ja dan hoor ik het graag :)

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoort denk ik thuis bij oproepjes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben niet de vrouw die je zoekt, maar mocht je kunnen volleyballen of dit graag willen leren ken ik wel een warme vereniging met leuke mensen waar ik me heel welkom voelde toen ik ooit in Tilburg kwam wonen en niemand kende. Dan heb je meteen leuke activiteiten buiten de deur en een flinke pool om sociale contacten op te doen.
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
29-06-2018 14:21
Ben niet de vrouw die je zoekt, maar mocht je kunnen volleyballen of dit graag willen leren ken ik wel een warme vereniging met leuke mensen waar ik me heel welkom voelde toen ik ooit in Tilburg kwam wonen en niemand kende. Dan heb je meteen leuke activiteiten buiten de deur en een flinke pool om sociale contacten op te doen.
In deze categorie ken ik nog wel een leuk koor (en dat klinkt suffer dan het is ;-) ) in Tilburg!

Oftewel: zoek een leule hobby in je nieuwe omgeving, dan gaat het vast goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in Tilburg, woon in Breda, dus qua verenigingen enz kan ik je best helpen :-)
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
29-06-2018 14:21
Ben niet de vrouw die je zoekt, maar mocht je kunnen volleyballen of dit graag willen leren ken ik wel een warme vereniging met leuke mensen waar ik me heel welkom voelde toen ik ooit in Tilburg kwam wonen en niemand kende. Dan heb je meteen leuke activiteiten buiten de deur en een flinke pool om sociale contacten op te doen.
Welke vereniging is dat dan als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
29-06-2018 14:25
In deze categorie ken ik nog wel een leuk koor (en dat klinkt suffer dan het is ;-) ) in Tilburg!

Oftewel: zoek een leule hobby in je nieuwe omgeving, dan gaat het vast goed komen.
Rockkoor?
KatnissEverdeen schreef:
29-06-2018 15:06
Welke vereniging is dat dan als ik vragen mag?
Stuur ik je in pb.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben niet echt op zoek naar een vereniging, maar toch bedankt
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim!

Ik zit hier met hetzelfde probleem, net hierheen verhuisd vanuit Utrecht vanwege mijn relatie, en vrienden vinden is toch lastiger dan eerst leek.
Zijn vrienden moeten zíjn vrienden blijven, mijn studie doe ik in Rotterdam (laatste jaar), en werken doe ik wel in Tilburg maar vooral met collega's die 40+ zijn. Zelf ben ik 20, dus dat gaat wat ver..

Ik zou het leuk vinden om eens af te spreken voor een terrasje ofzo! Eens zien of dit een start kan zijn van nieuwe sociale contacten haha.

Ik hoor het wel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik meld mij! Ik ben 22 jaar en woon mn hele leven al in Tilburg. Ik heb geen relatie en werk in de gehandicaptenzorg. Daarnaat begin ik aankomend jaar aan HBO Verpleegkunde studie.
Lijkt mij leuk om in contact te komen met je!
Alle reacties Link kopieren
Jaymie2007 schreef:
15-07-2018 17:43
Hoi Kim!

Ik zit hier met hetzelfde probleem, net hierheen verhuisd vanuit Utrecht vanwege mijn relatie, en vrienden vinden is toch lastiger dan eerst leek.
Zijn vrienden moeten zíjn vrienden blijven, mijn studie doe ik in Rotterdam (laatste jaar), en werken doe ik wel in Tilburg maar vooral met collega's die 40+ zijn. Zelf ben ik 20, dus dat gaat wat ver..

Ik zou het leuk vinden om eens af te spreken voor een terrasje ofzo! Eens zien of dit een start kan zijn van nieuwe sociale contacten haha.

Ik hoor het wel!
Hi Jaymie,

Als het goed is heb ik je een pb gestuurd! Al weet ik niet of dit helemaal gelukt is.. (ben op vakantie de wifi is nogal slecht). Als je niets hebt laat het even weten dan probeer ik het als ik thuis ben nog eens!😊
Alle reacties Link kopieren
Deeeemilove schreef:
16-07-2018 21:02
Hoi! Ik meld mij! Ik ben 22 jaar en woon mn hele leven al in Tilburg. Ik heb geen relatie en werk in de gehandicaptenzorg. Daarnaat begin ik aankomend jaar aan HBO Verpleegkunde studie.
Lijkt mij leuk om in contact te komen met je!
Hi Demi,
Ik heb jou ook geprobeerd een pb te sturen maar zelfde verhaal als hierboven haha! Hoor wel of je hem ontvangen hebt! 😊
Alle reacties Link kopieren
kim735 schreef:
28-07-2018 16:07
Hi Demi,
Ik heb jou ook geprobeerd een pb te sturen maar zelfde verhaal als hierboven haha! Hoor wel of je hem ontvangen hebt! 😊
Nee ik heb helaas nks binnen gehad!
Alle reacties Link kopieren
Deeeemilove schreef:
28-07-2018 20:58
Nee ik heb helaas nks binnen gehad!
Ik probeer het nog een keer en anders doe ik het als ik thuis ben!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net voor de derde keer een poging gedaan maar het lijkt nog niet echt te werken 😭 zouden jullie mij een berichtje willen sturen misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven