Eetclub Tilburg e.o.

11-07-2018 23:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Ik ben een alleenstaande moeder van 36 en zou het enorm gezellig vinden om een nieuwe groep mensen te leren kennen. Het lijkt me erg gezellig om dit in de vorm van een eetclub te doen.
Ik heb niet de intentie om een hoogstaand 5 gangen menu te presenteren, maar gewoon laagdrempelig een hapje met elkaar eten.
Zijn er mensen in Tilburg en omgeving die hier mogelijk interesse in hebben?
Alle reacties Link kopieren
Hey,
Mogelijk zou ik wel interesse hebben.
Woon ook in Tilburg, vind koken maar vooral eten erg leuk ;) . Ik ben 26 jaar, werkende en vind het leuk om nieuwe contacten te leggen. Ben benieuwd of er meer mensen interesse hebben
Alle reacties Link kopieren
Leuk Pinopino!!
Woon je al lang in Tilburg?
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Zeker interesse! 😀👍 Wat ontzettend leuk en gezellig: Ik ben 38, werkend en woon nog niet zo heel lang in een dorp naast Tilburg. Verder schijn ik wel aardig te kunnen koken 😉, maar ben vooral in voor gezelligheid en lekker eten!
Alle reacties Link kopieren
Interesse!
Ik ben zelf bijna 25 en woon in ‘s-Hertogenbosch, en wil graag nieuwe mensen leren kennen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!!
Dan zijn we al met 4!!
Ik ben nu op vakantie in Zeeland, zal als ik terug ben eind vlg week eens een poging wagen een groepsapp aan te maken
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen ,
Ook ik ben geen keukenprinses maar doe mijn best...ben 38 woon en werk in dorp naast Tilburg en net 8 maanden mama van een lief jongetje. Het lijkt me gezellig nieuwe mensen te ontmoeten.
😊grtjs
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie mij anders je naam en telnr doorsturen via een pb?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een berichtje gestuurd! 👍

Geniet nog van je vakantie ☀️
Alle reacties Link kopieren
Ik ook .....al hoop ik dat het goed gegaan is 😊
Ik heb ook een berichtje gestuurd maar weet niet of dat goed gegaan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven