Vriendin.

16-07-2018 16:20 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo , mijn naam is Jennifer , en ik woon in Weert. Sinds april ben ik 44. Ik zoek een leuke niet lesbische vriendin(nen) om bv, een dagje te shoppen , een x naar de bios te gaan , sauna, uit eten , .whatever..................Hoor ik van je?
Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
WTF? Wat maakt geaardheid nou weer uit voor een vriendschap?
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
16-07-2018 16:25
WTF? Wat maakt geaardheid nou weer uit voor een vriendschap?
Dus dit...
Hahahaha. Kansloos dit.
Alle reacties Link kopieren
Een lesbische vriendin gaat in de sauna gelijk mossellikken.
Wat snappen jullie nou niet aan deze oproep? TO zoekt geen vrouw voor een relatie.Vandaar de niet lesbische opmerking.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
16-07-2018 16:32
Een lesbische vriendin gaat in de sauna gelijk mossellikken.
:rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Want een lesbische vrouw is ongeschikt voor vriendschap?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
16-07-2018 16:30
Hahahaha. Kansloos dit.
Kan nog kanslozer. Loep haar maar eens.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Vesper- schreef:
16-07-2018 16:35
Wat snappen jullie nou niet aan deze oproep? TO zoekt geen vrouw voor een relatie.Vandaar de niet lesbische opmerking.
Inderdaad. Want lesbische vrouwen zijn helemaal niet in staat tot platonische relaties met andere vrouwen. Dat weet toch iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Vesper- schreef:
16-07-2018 16:35
Wat snappen jullie nou niet aan deze oproep? TO zoekt geen vrouw voor een relatie.Vandaar de niet lesbische opmerking.
Dat zeg je toch gewoon dat je leuke vrouwen zoekt voor vriendschap? En dan tussen haakjes iets als 'dus niet voor een relatie'.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Vesper.precies , JIJ snapt het tenminste!! Wat er nu weer word bedoeld met "loep haar maar eens " weet ik niet , weet wel dat ze zich kennelijk vervelen en gewoon ruzie zoeken.triest.
Alle reacties Link kopieren
Dat de meesten het nogal raar vinden dat je lesbiennes uitsluit van vriendschap, daar reageer je maar niet op?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
16-07-2018 17:21
Dat de meesten het nogal raar vinden dat je lesbiennes uitsluit van vriendschap, daar reageer je maar niet op?
Ze sluit lesbiennes niet uit, ze zoekt alleen geen lesbische relatie... Snappie?
Alle reacties Link kopieren
deb32 schreef:
16-07-2018 17:34
Ze sluit lesbiennes niet uit, ze zoekt alleen geen lesbische relatie... Snappie?
Nee, snap ik niet, want dit is wat ze zegt: "k zoek een leuke niet lesbische vriendin(nen) om bv, een dagje te shoppen , een x naar de bios te gaan , sauna, uit eten , .whatever"

Nadrukkelijk niet lesbisch dus.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
16-07-2018 17:38
Nee, snap ik niet, want dit is wat ze zegt: "k zoek een leuke niet lesbische vriendin(nen) om bv, een dagje te shoppen , een x naar de bios te gaan , sauna, uit eten , .whatever"

Nadrukkelijk niet lesbisch dus.
Ja het staat er nogal onhandig, maar ze bedoelde het niet op die manier..
Alle reacties Link kopieren
Idd tyf op. Slecht geformuleerde tekst of je bent gewoon een potten hater
Nee dank je, ik vind 44-jarigen die zich gedragen als 15-jarigen én zelfs zo schrijven met de bijbehorende schrijffouten, niet zo interessant.
'Whatever, shoppen en naar de bios gaan'.
Doe je ook nog boeiende dingen voor volwassenen?
Alle reacties Link kopieren
Dan begrijp ik de situatie dat je naar 'vriendinnen"' zoekt let op je uitspraken, is n tip ;)
Alle reacties Link kopieren
Sorry je oproep blijft raar...je kunt aangeven dat je op zoek bent naar een gezellig vrouw voor een vriendschap, geaardheid maakt echt letterlijk niets uit bij de vraag.
Blondie222 schreef:
16-07-2018 17:49
Dan begrijp ik de situatie dat je naar 'vriendinnen"' zoekt let op je uitspraken, is n tip ;)
Let op de leesbaarheid van je teksten. Dat is een tip :)
Je schrijft erg slecht, waardoor men bijna niets kan met de teksten die je op het forum schrijft.
Doe wat meer moeite om er een leesbare tekst van te maken.
Alle reacties Link kopieren
Bang dat je bioscoopvriendinnetje in je nek begint te hijgen ?
Alle reacties Link kopieren
deb32 schreef:
16-07-2018 17:42
Ja het staat er nogal onhandig, maar ze bedoelde het niet op die manier..

Dan had ze het ook niet op die manier moeten formuleren. Nu sluit ze lesbisch vrouwen uit voor een (platonische) vriendschap. Dat is dus niets minder dan homofobie.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
16-07-2018 17:55
Dan had ze het ook niet op die manier moeten formuleren. Nu sluit ze lesbisch vrouwen uit voor een (platonische) vriendschap. Dat is dus niets minder dan homofobie.
Nou ja al zou dat zo zijn. Gelukkig mogen we vinden wat we vinden. Dus als to liever geen lesbienne als vriendin heeft omdat ze daar niet van houd is dat haar goed recht.

Ik hou niet van mierenneukers. Die hoeft ik ook niet in mijn vriendenkring
Alle reacties Link kopieren
Of ze zit zelf gewoon in de ontkenning face dit gaat nergens over.
Hetzelfde als ik zeg ik wil geen zwarte in me vriendengroep.
Mensen zijn volmaakt zoals ze zijn.
anoniem_362768 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 18:39
42.36% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven