Chatten Kik

16-07-2018 20:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er misschien dames die gezellig willen chatten, leeftijd maakt niet zoveel uit. Ik ben zelf een 21 jarige jongen. Iemand interesse?
begin maar
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben we Tinder en Happn, en plekken met als DOEL daten, voor uitgevonden. Ga daarheen.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, zoek geen date gewoon lekker chatten op kik
Alle reacties Link kopieren
Op KIK zitten voornamelijk mensen die iets te verbergen hebben....
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die wel normaal kunnen antwoorden?
Alle reacties Link kopieren
Langewegen schreef:
16-07-2018 20:37
Zijn er mensen die wel normaal kunnen antwoorden?

Nou nee want dit forum is niet echt een plek om te hengelen.
Alle reacties Link kopieren
Niet hier. Mensen die het wel kunnen zijn IRL sociaal aan het doen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er zo gereageerd word
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd waarom je met een totaal willekeurige vrouw zou willen chatten waarbij het je niet uit maakt wie ze is en of jullie ook maar enige overeenkomsten hebben?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Langewegen schreef:
16-07-2018 20:42
Jammer dat er zo gereageerd word
Dat heb je aan jezelf te danken...

Als het je toch niet uitmaakt hoe oud ze is, wat haar interesses zijn, hoe ze eruit ziet, wat haar omstandigheden zijn... Waarom maakt het dan uit dat ze een vrouw is? En echt, dit soort vragen op dit forum zijn gewoon raar en zielig.
Alle reacties Link kopieren
Met een vrouw is gemakkelijler en leuker praten, jongens zijn saai in gesprekken(mening)
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
16-07-2018 20:43
Ik ben wel benieuwd waarom je met een totaal willekeurige vrouw zou willen chatten waarbij het je niet uit maakt wie ze is en of jullie ook maar enige overeenkomsten hebben?
Zolang het blijkbaar maar een vrouw is... tja... Maar leuke vraag, ik ben benieuwd of TO ons kan verrassen, of z’n hengel in de volgende vijver gaat gooien :)
Alle reacties Link kopieren
Langewegen schreef:
16-07-2018 20:45
Met een vrouw is gemakkelijler en leuker praten, jongens zijn saai in gesprekken(mening)
maar daarmee geef je nog geen antwoord op de vraag, waarom je met een compleet willekeurige vrouw waarvan het totaal niet van belang is wie ze is en of er overeenkomsten met je zijn zou willen praten.
Dan weet je toch niet of het leuk is en dat dat ook niet leuk kan zijn blijkt hier wel, want volgens mij heb je het niet leuk met al die vrouwen maar irriteer je je nu vooral.

En ik ben ook wel benieuwd waarom die totaal willekeurige vrouw zou moeten willen chatten met een compleet willekeurige jonge man, terwijl ze hier een heel forum heeft om mee te praten. Wat bied jij haar?
lollypopje wijzigde dit bericht op 16-07-2018 20:49
0.33% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Maar als je wil chatten op kik, dan ga je toch naar kik?

Of mis ik iets, of ben ik nou gek, of ???
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Langewegen schreef:
16-07-2018 20:45
Met een vrouw is gemakkelijler en leuker praten, jongens zijn saai in gesprekken(mening)
En waarom zouden vrouwen dan met een jongen in gesprek willen gaan?

Of überhaupt willen chatten met iemand van wie ze alleen het geslacht en de leeftijd kennen?

Kom dan ten minste met een beetje leuke hobby ofzo.
Langewegen schreef:
16-07-2018 20:45
Met een vrouw is gemakkelijler en leuker praten, jongens zijn saai in gesprekken(mening)
Daar heb je het antwoord al waarom vrouwen hier niet met jou (jongen) op kik willen chatten.
Langewegen schreef:
16-07-2018 20:45
Met een vrouw is gemakkelijler en leuker praten, jongens zijn saai in gesprekken(mening)
En jij bent een?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is TO gevlucht :'(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Langewegen schreef:
16-07-2018 20:45
Met een vrouw is gemakkelijler en leuker praten, jongens zijn saai in gesprekken(mening)
.
Waarom zouden die vrouwen dan met jou willen kletsen ? Blijkbaar ben jij dan ook saai in gesprekken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Tsja knul, normale reacties ga je hier niet krijgen van die zure manhatende fossielen hier. En ga je niet winnen ook tegen zoveel, dus eieren voor je geld kiezen en denk dat je de juiste keuze al hebt gemaakt door niet meer te reageren.
Visluchtje schreef:
16-07-2018 21:21
Tsja knul, normale reacties ga je hier niet krijgen van die zure manhatende fossielen hier. En ga je niet winnen ook tegen zoveel, dus eieren voor je geld kiezen en denk dat je de juiste keuze al hebt gemaakt door niet meer te reageren.

Dit had je best in een leuk KiK-gesprekje met deze knul kunnen bepraten toch? Flauw van je dat je dat niet doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven