Leuke mensen (24-32 jr) omg. Weert/Roermond/Eindhoven!

22-07-2018 16:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik zoek een gezellige vriendin (± 24-32 jaar) in de omgeving van Weert, Roermond en/of Eindhoven, zonder kind(eren).

Even voorstellen: ik ben 26 jaar en werk parttime als HR Generalist (personeelszaken) in Eindhoven. Ik ben bijna 6 jaar samen met mijn vriend. Samen met onze 4 ratjes wonen we inmiddels 2 jaar in Weert. We hebben geen kinderwens, maar zouden in de toekomst wel heel graag een hond willen.

Dit vind ik leuk: films & series kijken, uit-eten gaan, naar de sauna, wandelen, yoga, concerten, fotografie, lezen en gezelschapsspellen. Daarnaast ontdek ik graag nieuwe plaatsen en dingen door weekendjes weg en op vakantie te gaan. Stappen/uitgaan en zuipen is echt niet mijn ding. Ik ben niet zo sportief aangelegd, maar kan met mijn kantoorbaan wel wat meer beweging gebruiken dus wie weet!

Confronterend maar waar: ik heb eigenlijk al jaren geen vrienden meer. De contacten zijn in de loop der jaren verwaterd of uit elkaar gegroeid. In mijn ervaring is het super lastig om nieuwe vrienden te maken doordat iedereen zijn eigen 'clubje' al heeft, ik merk dat het lastig is om daar dan nog tussen te komen. Tuurlijk kan ik het goed vinden met mijn collega's, maar dat blijft oppervlakkig en op het werk. Mijn vriend is kok, wat betekent dat hij in de avonden en in het weekend werkt. Ik zit dus vaak in mijn eentje thuis, dus het zou super zijn om weer met iemand iets leuks te kunnen doen!

Sluiten onze interesses een beetje op elkaar aan? Dan kijk ik uit naar je berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit niet helemaal aan op je profiel, maar sta wel open voor nieuwe contacten om af en toe eens af te spreken. Als je interesse hebt, kun je me een pb sturen. :)
Alle reacties Link kopieren
of niet :|
Alle reacties Link kopieren
Hoi nici-x ... hoe is het met je?....wat een leuke tekst en ik denk dat we zeker zullen klikken ik hou namelijk ook erg van yoga en ik beoefen dit zelf ook .....verder hou ik ook niet echt van intensief sporten alhoewel het erg goed zou zijn voor me 🙈🙈 hahhha.... en ik vind hondjes ook erg leuk en katten het lijkt wel of ze soms kunnen zien of voelen wat je denkt of voelt. Nou lijkt het je leuk om te kletsen met me dan hoor ik het graag van je. Groetjes regina
Alle reacties Link kopieren
Hoi, is dit oproepje nog actief?

Ik herken veel van je verhaal. Ik ben ongeveer een jaar geleden terug verhuisd naar een buurgemeente van Weert en mijn oude contacten hier zijn verwaterd.

Ik ben wel al 33 jaar, maar zo voel ik me mentaal nog niet (laten we het niet over m'n lichamelijke gesteldheid hebben, dat is een heel ander verhaal ;) ). Op dit moment ben ik werkzoekend en daardoor ontmoet ik ook niet echt veel andere mensen.

Ik houd zelf van naar concerten gaan, pub/popquizzen, ben niet zo heel erg van het uitgaan. Maar bijvoorbeeld ergens eten en dan nog een drankje doen in de stad vind ik dan wel leuk om te doen. Festivals vind ik ook leuk. Mijn muzieksmaak is vrij breed.

Mocht je interese gewekt zijn, stuur me maar een berichtje hier, of een mailtje naar vivabrabant@gmail.com. Anderen die interesse hebben om een keer af te spreken mogen ook mailen natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik herken veel van wat je schrijft. Ook mij lijkt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Stuur gerust een berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven