Vriendschappen gezocht omgeving Amsterdam (23~31)

03-08-2018 17:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo :) ,

Ik vind het tegenwoordig lastig om nieuwe vriendschappen te maken, vele vriendschappen zijn verwaterd. Juist omdat ik het lastig vind om nieuwe mensen te leren kennen probeer ik het via dit oproepje.

Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar meiden waarmee het gezellig kan zijn. Ik vind het al leuk om wat te drinken/lunchen op een terrasje, een stuk te gaan wandelen, steden bezoeken, musea's of naar de bioscoop!

Kort over mijzelf: Ik kom uit Aalsmeer (omgeving Amsterdam), ben 27 jaar en heb een vriend (wonen nog niet samen), van beroep ben ik grafisch vormgever.
Mijn hobby's/interesses zijn o.a. hardlopen (wat ik zelf zeer regelmatig doe), gamen (zou best leuk zijn als er meiden zijn die ook gamen! Al is dit geen vereisten hoor :) ), Netflixen, met name spannende thriller series, wandelen en citytrips maken.
Zelf ben ik een rustig persoon, een beetje iemand die eerst de kat uit de boom kijkt.

Ik zou het erg leuk vinden als er meiden zijn die interesse hebben om een keer wat af te spreken of om te beginnen met appen. Ik zou zelfs een groepje kunnen aanmaken als we met meerdere zijn ;-)

Groetjes!
Ik werk in Amsterdam en woon ergens in die omgeving. Je mag mij wel een pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ook in Amsterdam, maar woon een stukje verder. Maar heb zeker interesse. Je kan me een PB sturen!
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Wat je schrijft herken ik wel lastig om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik werk zelf in Amsterdam dus ben er vrij vaak.
Ik heb wel interesse.
Als je wil mag je een PB sturen
Iemand van jullie al een pb gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een pb gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Wat voor games speel je?^^
Alle reacties Link kopieren
Jaine91 schreef:
07-08-2018 15:36
Wat voor games speel je?^^
Ik ben vooral fan van open world/rpg games en af en toe strategie :)
Maar wat ik zeker altijd heel leuk vind is:
Assassin's Creed, Tomb Raider, met vlagen WoW, Elder Scrolls/Skyrim, GTA, Fallout, Planet Coaster, Age of Empires en Anno.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook interesse! Ik woon zelf in oostzaan, vlakbij Amsterdam. Ik werk in Aalsmeer :).
Groetjes, Monique

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven