Sportmaatje Schiedam/Vlaardingen

07-08-2018 18:28 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik zoek een sportmaatje in Schiedam/Vlaardingen. Ben sinds begin dit jaar door het aanpassen van mijn voeding langzaam maar zeker een kleine 10 kg afgevallen, en voor een gezond gewicht heb ik nog wel even te gaan. Omdat ik de sportschool al een tijdje sponsor, heb ik besloten hier ook maar eens gebruik van te maken. Ik heb een abonnement bij BasicFit en ga meestal naar de vestiging in Schiedam naast de sauna. Beetje cardio, wat fancy apparaten met gewichten. Soms ook een uurtje spinning. Maar motivatie is een dingetje, ik heb eigenlijk een maatje nodig zodat we elkaar kunnen motiveren om te gaan. Verder vind ik het ook leuk om af en toe baantjes te trekken in het zwembad en loop ik graag wandelroutes (10-15 km). In de toekomst zou ik nog wel eens willen leren boksen en crossfitten.

Nog wat over mezelf: ik ben 27, werk met veel plezier in de jeugdzorg en ben een familiemens. Heb geen vriend en geen kinderen. Ik ben meestal op dinsdag vrij en mijn sportvoorkeur is dus dinsdag overdag en nog een keertje in het weekend. Al vind ik het ook geen probleem om 's avonds na werktijd de sportschool in te duiken als dat jou beter uitkomt.

Dus, ben jij ook nog op zoek naar een beetje lichaamsbeweging en motivatie, wie weet kunnen we een keertje samen gaan?
Alle reacties Link kopieren
.jdwijd
anoniem_368720 wijzigde dit bericht op 29-08-2019 12:47
Reden: test ouders van nu
99.26% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven