Mensen ontmoeten Breda

10-08-2018 16:42 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik ben een paar maanden terug verhuisd naar Breda met mijn vriend, wat heel leuk en fijn is, alleen vind ik nieuwe mensen/vriendinnen leren kennen best lastig, omdat ik werk in Rotterdam. Mijn vriend heeft al wat vrienden hier, en ik wil heel graag naast hem, hier ook mijn eigen leventje en contacten opbouwen :-).
Ik heb (misschien een beetje gek) maar gewoon gegoogled, en kwam hier terecht. Ik zag dat best wel wat meiden hier een soortgelijke berichten plaatsen, dus ik dacht laat ik het ook eens proberen! :-)

Ik ben 26 jaar, ik werk als store manager bij een vrouwenkledingzaak in Rotterdam. Heb 2 hele lieve katten, en 1 kleine lieve kitten. Ik vind het leuk om te winkelen, lekker te lunchen of uit eten te gaan, drankjes doen in de stad, gewoon eigenlijk leuke dingen ondernemen! :-)

Ben benieuwd wat jullie ervan zeggen, ik hoor het wel :-)

Groetjes!
Fiona
Hi allemaal,

Ik verhuis deze maand naar Breda en kom ook graag in contact! :)
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Mij lijkt het ook heel gezellig om in contact te komen!

Ik ben 28 jaar en een tijdje geleden naar Breda verhuist en het lijkt me super gezellig om samen te gaan borrelen/uit eten, sporten, shoppen, stappen etc . 

Privé berichtjes blijven in postvak uit staan helaas dus verder contact zou op een andere manier moeten lopen.
Alle reacties Link kopieren
Hee VMS en SDE!

Ik woon in Roosendaal maar ga in de loop van het jaar in Breda werken, en hoop daar uiteindelijk ook te gaan wonen. Ik ben 26 jaar en houd ook van uit eten, stappen en shoppen! Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden in de buurt en zag dat jullie berichtjes heel recent zijn :) .
Hey Marlous,

Leuk, lijkt me leuk! Ik weet alleen niet zo goed hoe aangezien privé berichtjes schijnbaar blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook niet! Ik zal je proberen een privé-bericht te sturen
Alle reacties Link kopieren
Hi Marlous! Ik heb je een privé bericht gestuurd maar ik geloof niet dat die is aangekomen. Misschien kun jij het eens proberen? :)

VMS ik heb jou ook een privé berichtje terug gestuurd. Hoop dat die wel is aangekomen!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee VMS, SDE en Marlouss33,

Ik heb jullie alle drie geprobeerd een berichtje te sturen, ik hoop dat ze aankomen en we met elkaar in contact kunnen komen :)

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee iedereen,

Ik ben net weer in Breda gaan wonen en zou het ook leuk vinden om wat meer mensen te leren kennen. Ik ben 25 jaar, hardloop graag en altijd in voor een biertje of iets anders gezelligs!

Het lijkt me leuk om in contact te komen met jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Zelf ga ik over 2 weken verhuizen naar Breda en zou het ook leuk vinden om wat mensen te ontmoeten.
Heb jullie allebei een privebericht gestuurd!
Hoi Fiona! Ik heb je een berichtje gestuurd maar zie dat deze niet aankomt. Hoe lossen we dit op? :D
Hoi chocolate55, S93, ES1993 en VMS! Ik kom ook heel graag in contact met jullie! Hebben jullie al wat afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Heb een privé berichtje gestuurd naar jullie!😄
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!


Ik woon sinds 3,5 jaar in Breda, maar heb nog maar weinig contacten met meiden van rond mijn leeftijd. Ik ben 27, hou van koffie en lekker eten, hou van dieren en planten en ben altijd wel in voor een gezellige activiteit (bios, escaperoom, shoppen, bordspel/mario game).
Ik zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hi Chocolate55, VMS, Marlous33, SDE, S93, Charlie93, Ch4nt4l & ieder ander die wil,

Misschien kunnen we een WhatsApp groepje maken? :)
Chocolate55, Marlous33, SDE en ik zitten samen in een groepsapp. Stuur me anders je nummer in een privebericht, dan voeg ik je toe!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd maar deze blijft hangen in Postvak uit zie ik. Ik kan anders SDE wel even een berichtje sturen. Haar nummer heb ik via een privé bericht. Als je me dan kan toevoegen, graag! :)
Hey allemaal,

Dit topic staat al een tijdje open maar zou graag nog willen reageren.

Ikzelf ben 22 jaar en woon ook in Breda.
Door een drukke agenda leer ik weinig nieuwe mensen kennen en zou mij graag bij jullie aan willen sluiten (als jullie dat ook leuk vinden).

Ik ga jullie proberen een privébericht te sturen. Ik hoop dat die binnenkomt bij jullie!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zie dat dit topic al een poosje open staat, maar wil toch graag reageren!

Ik ben 25 jaar en woon in de buurt van Breda.
Woon samen met mijn vriend en werk fulltime. Daarnaast vind ik fotografie, koffie, shoppen en lunchen erg leuk!!

Ik heb geprobeerd privé berichten te sturen, maar die blijven hangen..

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Fiona92 schreef:
10-08-2018 16:42
Hey allemaal!

Ik ben een paar maanden terug verhuisd naar Breda met mijn vriend, wat heel leuk en fijn is, alleen vind ik nieuwe mensen/vriendinnen leren kennen best lastig, omdat ik werk in Rotterdam. Mijn vriend heeft al wat vrienden hier, en ik wil heel graag naast hem, hier ook mijn eigen leventje en contacten opbouwen :-).
Ik heb (misschien een beetje gek) maar gewoon gegoogled, en kwam hier terecht. Ik zag dat best wel wat meiden hier een soortgelijke berichten plaatsen, dus ik dacht laat ik het ook eens proberen! :-)

Ik ben 26 jaar, ik werk als store manager bij een vrouwenkledingzaak in Rotterdam. Heb 2 hele lieve katten, en 1 kleine lieve kitten. Ik vind het leuk om te winkelen, lekker te lunchen of uit eten te gaan, drankjes doen in de stad, gewoon eigenlijk leuke dingen ondernemen! :-)

Ben benieuwd wat jullie ervan zeggen, ik hoor het wel :-)

Groetjes!
Fiona
Hey Fiona,

Heb je ondertussen al wat contacten gevonden? Ik sluit me hier anders graag bij aan! Hoor graag van je!

Groetjes, Eva
Alle reacties Link kopieren
VMS schreef:
21-01-2019 20:11
Chocolate55, Marlous33, SDE en ik zitten samen in een groepsapp. Stuur me anders je nummer in een privebericht, dan voeg ik je toe!
Hi! Is het mogelijk om me toe te voegen aan deze groep? Sluit me graag bij jullie aan! Hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik woon nu sinds een jaartje weer in Breda en het lijkt mij ook leuk om nog wat nieuwe mensen te leren kennen. Door werk buiten Breda is dat af en toe wel lastig.
Ik hou van lekker uiteten gaan, koken, terrasjes pakken, hardlopen en ga graag op vakantie. Ik kom graag met jullie in contact.

Groetjes, Saskia
Alle reacties Link kopieren
Misschien een leuk idee; toen ik nog in Den Haag woonde was er een Facebook pagina met Meiden in Den Haag (Besloten groep) waar je lid van kon worden.
Daar stelde mensen gewoon voor om eens een drankje te doen, een avondje samen te koken of zoiets. Dat werkte wel heel goed. Zou het leuk zijn om ook zo'n pagina te openen?

Groetjes,
Saskia
eeh-va schreef:
13-02-2019 23:17
Hi! Is het mogelijk om me toe te voegen aan deze groep? Sluit me graag bij jullie aan! Hoor graag van jullie!
Ja hoor, stuur me je nummer even in een privebericht!
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal!
Wat wordt ik hier blij van. Ik woon al heel mijn leven in het prachtige Breda, maar wat zou ik graag eens in contact komen met andere mensen!!

Ik ben (anders dan mijn nickname vermoed) 27. Mijn lievelingsgetal is 28. haha vandaar.
mijn hobbies zijn bloggen, lezen, hardlopen, krachttraining en ik ben gek op tweedehands shoppen.

Ik zou heel graag met anderen in contact komen, hoop dat ik er bij mag
:D :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven