Mensen ontmoeten Breda

10-08-2018 16:42 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik ben een paar maanden terug verhuisd naar Breda met mijn vriend, wat heel leuk en fijn is, alleen vind ik nieuwe mensen/vriendinnen leren kennen best lastig, omdat ik werk in Rotterdam. Mijn vriend heeft al wat vrienden hier, en ik wil heel graag naast hem, hier ook mijn eigen leventje en contacten opbouwen :-).
Ik heb (misschien een beetje gek) maar gewoon gegoogled, en kwam hier terecht. Ik zag dat best wel wat meiden hier een soortgelijke berichten plaatsen, dus ik dacht laat ik het ook eens proberen! :-)

Ik ben 26 jaar, ik werk als store manager bij een vrouwenkledingzaak in Rotterdam. Heb 2 hele lieve katten, en 1 kleine lieve kitten. Ik vind het leuk om te winkelen, lekker te lunchen of uit eten te gaan, drankjes doen in de stad, gewoon eigenlijk leuke dingen ondernemen! :-)

Ben benieuwd wat jullie ervan zeggen, ik hoor het wel :-)

Groetjes!
Fiona
Massie28 schreef:
17-02-2019 13:11
Lieve allemaal!
Wat wordt ik hier blij van. Ik woon al heel mijn leven in het prachtige Breda, maar wat zou ik graag eens in contact komen met andere mensen!!

Ik ben (anders dan mijn nickname vermoed) 27. Mijn lievelingsgetal is 28. haha vandaar.
mijn hobbies zijn bloggen, lezen, hardlopen, krachttraining en ik ben gek op tweedehands shoppen.

Ik zou heel graag met anderen in contact komen, hoop dat ik er bij mag
:D :D
Tuurlijk, stuur je nummer maar in een privebericht en ik voeg je toe aan de groepsapp.
Alle reacties Link kopieren
VMS schreef:
17-02-2019 22:10
Tuurlijk, stuur je nummer maar in een privebericht en ik voeg je toe aan de groepsapp.
Zo te zien in het gelukt!! :D YAY
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Leuk om te lezen dat er zoveel 'lotgenoten' zijn! Ik ben 24 jaar, begin binnenkort met werken in Breda en wil graag later in het jaar die kant op verhuizen. Ik ken er helaas nog niemand (behalve de mensen van mijn werk) en daarom zou ik ook graag alvast met wat mensen in contact komen.
Is er ondertussen al een whatsapp groep of iets dergelijks? Dan zou ik er graag bij willen als dat mag :)
Ik heb helaas hetzelfde probleem met het versturen van een privébericht.. hoe hebben jullie dit opgelost?

groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Kan ik ook nog in het whatss al groepje? Hebben jullie al een keer afgesproken?

Ik ben 25 jaar en woon in een dorp in de buurt van Breda.

Ik vind het leuk om te shoppen, terrasje te pakken, lezen, sporten, wandelen en naar de bios te gaan.

Graag zou ik in contact komen met wat andere vrouwen.

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer een privé berichtje te sturen, maar mijn bericht blijft hangen in postvak uit. Hoe kan ik dit oplossen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Fiona,
Ik woon sinds 3 December in Breda. Ook ik ben op zoek naar een leuk groepje meiden om zo hier mijn vriendschappen op te bouwen. Graag zou ik met je in contact komen.

Groetjes Anita
Fiona92 schreef:
10-08-2018 16:42
Hey allemaal!

Ik ben een paar maanden terug verhuisd naar Breda met mijn vriend, wat heel leuk en fijn is, alleen vind ik nieuwe mensen/vriendinnen leren kennen best lastig, omdat ik werk in Rotterdam. Mijn vriend heeft al wat vrienden hier, en ik wil heel graag naast hem, hier ook mijn eigen leventje en contacten opbouwen :-).
Ik heb (misschien een beetje gek) maar gewoon gegoogled, en kwam hier terecht. Ik zag dat best wel wat meiden hier een soortgelijke berichten plaatsen, dus ik dacht laat ik het ook eens proberen! :-)

Ik ben 26 jaar, ik werk als store manager bij een vrouwenkledingzaak in Rotterdam. Heb 2 hele lieve katten, en 1 kleine lieve kitten. Ik vind het leuk om te winkelen, lekker te lunchen of uit eten te gaan, drankjes doen in de stad, gewoon eigenlijk leuke dingen ondernemen! :-)

Ben benieuwd wat jullie ervan zeggen, ik hoor het wel :-)

Groetjes!
Fiona
.
anoniem_383957 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 21:22
0.00% gewijzigd
.
anoniem_383957 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 21:22
98.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Op mijn berichten worden niet beantwoord, ik heb ook een topic geopend en heb al contact met een meisje, als jullie willen kan ik jullie ook toevoegen

Groetjes
Hoi! Ik zie dat het topic nog heel actief is! Ik woon zelf in de omgeving van Breda en kom hier regelmatig. Mijn werk, school en persoonlijke leven bevindt zich namelijk bijna compleet in Breda haha! Maar ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en er wellicht vriendschappen aan over te houden. Ik ben zelf 23 (bijna 24) en houd van de typische meiden dingen: shoppen, terrasje pakken. Vooral veel gezelligheid. Daarnaast ben ik een actief sportster geworden (2x fitness en 2x hardlopen in de week). Je mag me altijd een berichtje sturen! Ook als je een tip zoekt voor bijvoorbeeld een leuk eettentje in Breda. :)
Alle reacties Link kopieren
De to en andere die actief waren op dit topic, reageren tot op heden niet.

Ik heb zelf ook een topic geopend voor contact in breda:
contact/vriendinnen-omgeving-breda/list ... #p29761409

Als je interesse hebt, stuur een berichtje!
.
anoniem_383957 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 21:20
99.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb jullie ook een berichtje verstuurd maar... deze blijft in postvak uit hangen zie ik. Ik zou graag met jullie in contact willen komen!
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb ook geen reactie meer gehad helaas. Zou er graag bij willen @geenidee2018 :) kan jij inmiddels al privéberichten sturen? Bij mij is het nog geen een keer gelukt..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd Violet.

Als er nog meer mensen zijn die in de app-groep erbij willen, stuur mij even een pb of laat het hier weten.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie toevallig nog steeds actief? Ik ben 21 en wil ook erg graag nieuwe mensen leren kennen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven