Utrecht Drawing Club

17-08-2018 08:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Hopelijk is dit de juiste plek om een dergelijk oproepje te plaatsen. :-)

Ik woon nog niet lang in Utrecht maar het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen die ook van tekenen houden. Het is een soort Meetup waar we kunnen tekenen, drinken en praten over onze schetsen. Het is voor diegenen die dol zijn op tekenen, maar het moeilijk vinden om er tijd voor te maken en het is voor degenen die originele binge tekenaars zijn. Het lijkt me leuk om af te spreken op een vaste avond in café in Utrecht.

Ik ben nieuwsgierig of meer mensen dit een leuk idee vinden. Als het je iets lijkt, kun je mij een pb sturen. :-)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je eens naareen Tekentafel-avond bij brewpub de Kromme Haring. Zij organiseren wat jij wilt om de maand ofzo. Goed bier ook :)
Alle reacties Link kopieren
Ook leuk in Utrecht; in de Ekko worden er in de winter en lentemaanden modeltekenavonden georganiseerd. De kunstenaar die dit organiseert (Willem Geerts) houdt van experiment. Verwacht dus een coole lichtshow, gekke beeld- en geluidinstallaties waar de naaktmodellen bij poseren en een zaal vol tekenaars die graag mede-tekenaars ontmoeten onder het genot van een koud biertje. Aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Op facebook heb ik een eigen tekengroep genaamd Pastel en Kleurpotloodtekeningen. Iedereen die tekent of schildert of het wil gaan proberen is welkom in de groep :-) Ik teken /schilder voornamelijk met pen, potlood, softpastel en acryl. Het lijkt mij ook echt supergaaf om mee te doen aan tekenavondjes in Utrecht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven