Vriendinnen uit Haarlem e.o.

14-09-2018 13:30 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Leuk dat je mijn topic wilt lezen!

Mijn naam is Hippetante, 31 jaar, single en woon een paar jaar al in Haarlem. Hier heb ik inmiddels een kleine lieve vriendengroep opgebouwd en zou het leuk vinden om het uit te breiden met gezellige vriendinnen erbij.
Een vriendin op fietsafstand om iets spontaans te ondernemen zou super zijn. Maar ik sta zeker voor open als je uit de omgeving komt:)

Voor mijn gevoel wil ik nog zoveel zien en ondernemen. Wil nog graag leuke bars ontdekken voor drankjes en beetje flirten. Lekker naar het strand, festivals en concerten. Ik ben best open-minded, extravert en een beetje rebels. Ik geniet volop als ik ergens ben en maak snel een praatje met mensen. Maar ik kan ook heel goed luisteren en ben begripvol.

Ik zou het erg leuk vinden als ik in contact kom met meiden die ondernemend, open-minded zijn, een beetje over maatschappelijke onderwerpen kunnen hebben en nog van het leven willen genieten.
Helaas zoek ik geen verlegen of huiselijke types.
Spreekt de tekst ergens jou aan? Het is niet erg als het niet helemaal overeen komt. Stuur mij dan een berichtje en stel jezelf kort voor zodat we een drankje kunnen doen bij een kennismaking!

Liefs Hippetante

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven