Vriendinnen omgeving Haarlem 28-36 jaar

22-09-2018 21:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik ben 31 jaar en woon in een heerlijk appartement in Haarlem met mijn lieve kat!
Het lijkt mij gezellig om nieuwe meiden te leren kennen in omgeving Haarlem.

Borrelen thuis of in de stad, naar een toffe club of festival, filmpje pakken, winkelen, hardlopen op het strand of in het bos, nieuwe recepten uit proberen, restaurants ontdekken, eetclubje starten met een paar meiden !

Geniet jij ook van bovenstaande dingen en lijkt het je leuk om een keer af te spreken?

Stuur me dan een prive berichtje!

Cheers! Michelle :cheer2:
meis89 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 22:40
5.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat de kans om nieuwe vriendinnen te leren kennen een stuk groter wordt als je niet zo'n kleine marge op leeftijd hanteert.
Alle reacties Link kopieren
Hoii Michelle,

Leuke oproep! Ik kom zelf uit Haarlem en zou het gezellig vinden om kennis met je te maken. Ik heb geprobeerd je een PB te sturen, maar dat wilt niet echt lukken.
Ik hoor graag van je.

Groetjes Hippetante
Alle reacties Link kopieren
Anyway! Ik val binnen je leeftijfsdoelgroep :p dus ik zou het ook leuk vinden om in contact te komen!
anoniem_367013 wijzigde dit bericht op 19-06-2019 10:49
59.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi Michelle,

Ik heb ook geprobeerd een prive berichtje te sturen maar lukte helaas niet.

Dus bij deze, lijkt me leuk! Stuur mij een privé bericht als je wil! :)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk...alleen ben ik 34 🙈
Alle reacties Link kopieren
Hi Michelle!

Het bericht is al even geleden zie ik, maar zou het leuk vinden om in contact te komen.

Ik ben 27 jaar, woon zelf net twee maanden in Haarlem en zou hier graag wat mensen leren kennen. :)

Een terrasje pakken, bios, restaurantjes uitproberen, winkelen zijn o.a. dingen die ik ook leuk vind om te doen.

Graag hoor ik of je het gezellig vindt om in contact te komen.

Groetjes, Michelle
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon niet in Haarlem, maar in Amsterdam (niet al te ver er vandaan). Lijkt me leuk om een keer wat af te spreken :)

groetjes Natascha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven