Omg. Bergen op Zoom / 27-40 jaar/vriendinnetjes maken!

24-09-2018 16:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik ben 31 jaar en onlangs verhuisd naar mijn vriend in Bergen op Zoom.
Het lijkt me leuk om mensen/nieuwe vriendinnen? in de buurt te leren kennen.

Wat lijkt me leuk om samen te doen? Wandelen in het bos, spelletje spelen, kopje thee, kletsen en meer leuks.

Mijn interesses: Duurzaamheid, tuinieren, dieren, zeilen, reizen, luisterboeken luisteren, fijne series kijken, duiken en zelf mooie dingen maken (lamp, kleding, tafel). Jij andere interesses? Ook goed! Al ben ik wel echt klaar met uitgaan ;)

Tot snel!?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanex!

Altijd moeilijk om zo’n eerste berichtje te schrijven, maar aangezien ik op het punt stond om zelf een oproepje te plaatsen en je berichtje me wel aansprak, vat ik toch maar de welbekende koe bij de hoorns 😊
Ik ben Linda, 38 jaar en ik woon sinds 3 jaar in Bergen op Zoom. Omdat ik in Vlissingen werk en mijn man in Antwerpen, is het best lastig om nieuwe mensen te leren kennen die ook nog toevallig “ruimte” in hun leven hebben voor een nieuw contact. In Bergen wonen toch voornamelijk mensen die er al hun hele leven wonen, heb ik het idee...
Ik heb een zoontje van 4 maanden en een hond en ben dus ook dol op wandelen in de natuur. Daar is Bergen natuurlijk de ideale plaats voor!
Als je zin hebt om verder te praten, hoor ik graag van je!
groetjes,

Linda
Alle reacties Link kopieren
Ha Linda, ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Ik zag jullie berichtjes staan en ik dacht ik ga reageren!
Ik ben 34 jaar en alleenstaande moeder. Ik woon in Roosendaal op het moment. Dus zo ver is dat niet van bergen :)

Ik heb een hele leuke teckel waarmee ik graag wandel. Ik werk als verpleegkundige in Tilburg en daarnaast bios, series, sauna, zwemmen, leuke dingen doen met mijn dochter en eigenlijk vind ik heel veel wel leuk haha

Ik zou het leuk vinden om jullie beter te leren kennen, als jullie daar open voor staan.
Hi,
Pb berichten lukt me helaas niet echt. :(
Maar je berichtje spreekt wel aan.
Ben zelf 32 Woon ook in bergen op zoom, samen met mijn vriend en onze katten.
Hobby's zijn oa koken, tuinieren, sporten, maar zoals je zegt je hoeft niet dezelfde hobby's te hebben.
Van waar ben je verhuisd?
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Kim en Magenta, ik heb jullie een privéberichtje gestuurd! :)
39, sinds een half jaar verhuisd naar Bergen op Zoom, LAT relatie. Meeten? :)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven