Nieuwe contacten en/of sportmaatjes Deventer / Zwolle

06-10-2018 17:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zou het leuk vinden om mijn vriendenkring wat uit te breiden en zoek daarom meiden in mijn omgeving die samen dingen zouden willen ondernemen, en/of samen sporten en als het goed klikt ook voor de gezelligheid afspreken. Ik ben 31 jaar en woon samen met mijn vriend en twee katten.

Ik ben mijn conditie momenteel weer aan het opbouwen in eerste instantie met wandelen en yoga, als het goed gaat zou ik graag weer wat hardlopen zoals ik eerder ook gedaan heb. Maar ook andere dingen vind ik leuk om te doen zoals dansen, suppen en fietsen.
Sowieso ben ik graag buiten, al is het maar in m'n tuin (bezig zijn).
Verder hou ik van n terassje of filmpje pakken, een goed concert te bezoeken of festival, lekker koken, maar ook lekker op de bank met een boek of voor de tv.

Spreekt het je aan dan laat het me weten :)
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Welke plaats woon je?
Ik woon er tussen in namelijk 🙂

Groetjes,
Appelmonster
Alle reacties Link kopieren
Hi,

ik woon tussen zwolle en Deventer in, ik ben 25 en heb een zoontje van 1 jaar, heb momenteel vrij veel tijd vrij, als je het leuk vind mag je me wel een berichtje doen.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reactie, heb beide een pb gestuurd :)

Natuurlijk zijn anderen ook nog welkom om te reageren! :)
Alle reacties Link kopieren
Pb terug gestuurd, aangezien we geen melding krijgen van nieuwe berichten, doe ik het maar even zo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon op dit moment in Apeldoorn maar ga verhuizen naar Deventer. Lijkt mij leuk om in contact te komen. Ook ik ben met mijn conditie bezig. Op dit moment lekker aan het MTB-en (niets extreems maar wel lekker doortrappen).

Groet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Gelderland, ik heb je een pb gestuurd laatst maar ik heb het idee dat dat niet is gelukt, klopt het dat je niks hebt gekregen? Ik zie het niet terug bij mijn verzonden berichten.. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ja, ik heb het ontvangen begin november. Ik reageer terug!
Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
ik had je ook een berichtje terug gestuurd weet niet of die goed is overgekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven