Vriendinnen gezocht regio Bergen op Zoom

07-10-2018 17:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Mijn vriend en ik hebben een huisje gekocht in Bergen op Zoom. We verhuizen in januari vanuit mijn studentenstad. Heel leuk, zo'n nieuw begin, maar het tekort aan sociale contacten vind ik ergens wel vervelend: vandaar dit berichtje!

Ik ben 25, werk al een jaartje als educatief ontwerper en hou van terrasjes doen (kan prima in BoZ, heb ik al gemerkt) of in de winter af en toe naar de kroeg gaan, bioscoopjes pakken of gewoon lange boswandelingen maken! Ik zoek ook een nieuwe sport na de verhuizing... Maar dat is natuurlijk ook altijd leuker om met vriendinnen te doen ;)!

Hopelijk krijg ik een reactie, want het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen in de stad van m'n dromen!

Groetjes
Anke
Alle reacties Link kopieren
Hi Anke!

Ben je al verhuisd naar het leuke BoZ? Ik woon er inmiddels sinds oktober en bevalt onwijs goed! Ben volledig nieuw als Zeeuwse in het Brabantse land komen wonen en sta open voor nieuwe gezellige contacten, want wat je zegt, leuker om dingen te ondernemen met vriendinnen uit eigen town!
Laat me zeker wat weten,
Groetjes Valerie (29)
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_384493 wijzigde dit bericht op 06-10-2019 00:11
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, mij lijkt het ook leuk om iets gezelligs te doen (stappen bijvoorbeeld)! Ik ben 25 en woon dichtbij Goes
Alle reacties Link kopieren
Hee, zijn er nog steeds mensen die contacten zoeken in Bergen op Zoom? Ik verhuis komende maand ook naar Bergen op Zoom.
Alle reacties Link kopieren
Hey ik ben vorige maand in Bergen komen wonen. Iemand zin om ergens een drankje te gaan doen of iets anders gezelligs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven