Jonge moeders Leiden e.o. gezocht voor gezelligheid!

18-10-2018 16:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik ben een ondernemende moeder van twee lieve kindjes (van bijna 4 en bijna 2 jaar) die van gezelligheid houdt. Ik werk parttime, ben getrouwd en woon in Leiden. Op mijn vrije dagen, woensdag en donderdag, ga ik er graag op uit met de kinderen. We gaan graag naar de speeltuin, het bos, de kinderboerderij, de dierentuin, het winkelcentrum, musea, noem maar op! De laatste jaren merk ik dat het best lastig is om goed contact te houden met vrienden die (nog) geen kinderen hebben. Het lijkt mij echter heel leuk om meer contact te hebben met andere moeders en samen leuke dingen te ondernemen. Spreekt dit jou ook aan en wil je eens kennismaken? Stuur dan een berichtje!
Groetjes,
Sascha
Lijkt me erg leuk om in contact te komen. Ik woon in de buurt van Leiden. Wat is je leeftijd? Ik ben in verwachting, dus weet niet of dat ook oké is? Nog geen oudere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je laatst een persoonlijk berichtje gestuurd. Kun je laten weten of die aangekomen is. Ik hoorde van een vriendin dat die weleens niet aankomen, dus even een check:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben ook op zoek naar contacten met moeders met kindjes, zodat wij ervaringen uit kunnen wisselen en de kindjes lekker samen spelen.
Mijn kinderen zijn 3 en 1, en wij wonen in Oegstgeest. Ik ben alleen wel op jouw genoemde dagen aan het werk, dus ik weet niet of het makkelijk af spreken wordt....
Hee tantesossie ik woon ook in Leiden. Heb een zoontje van bijna 15 maand en een dochtertje onderweg. Ik ben op maandag en woensdag vrij en straks natuurlijk lekker met verlof ;).
Laat maar weten of je 't wat vindt.
Alle reacties Link kopieren
Hey wat een gezellige oproepjes hier! Ik ben 35 en woon in Rijnsburg (vlakbij Leiden) met mijn man en zoontje van bijna 2. Omdat ik hier zelf niet uit de buurt komt lijkt het me gezellig om hier wat mensen te leren kennen. Ik werk 4 dagen in de week en heb mijn part time dag op woensdag. Lijkt me gezellig een keer koffie te drinken en de kindjes samen spelen :)
Ik wil niet iemand zijn topic kapen, maar misschien is het leuk om een groepsapp aan te maken? Wellicht dat we dan eens met een groepje in Leiden kunnen afspreken?
Eventueel wil ik de app wel openen als iedereen zijn 06 nummer aan mij doorstuurt.
Vind je dat goed Tantesossie?
Ik vind 't een leuk idee. Sowieso leuk appeltje omdat we zo ongeveer tegelijk uitgerekend zijn. Ik stuur je een pb.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Appeltje! Ik zeg doen! Toch?.... :-)
Gezellig! Als iedereen zijn nummer appt dan maak ik een groepsapp.
Leuk teckeltje, want we zijn inderdaad ongeveer tegelijkertijd uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat stom! Ik heb al jullie berichtje helemaal noet gelezen! Alleen laatst eentje waar ik toen wel op gereageerd heb. Maar het lijkt mij zeker een leuk idee om een app groepje te starten! En ik kom snel terug op de losse berichtjes.
Groetjes tantesossie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven