Vue Bios maatje Amersfoort

19-10-2018 16:06 8 berichten
Hoi,

Ik heb een moviepas gekocht bij de vue omdat ik heel graag naar de bios ga. Iemand die dat ook leuk vindt??
Ik ben 37, woon sinds 5 jaar in Amersfoort en heb nog wel meer leuks te vertellen, maar liever in een persoonlijk bericht!

Tot ziens???
Ha, ik heb toevallig ook zo'n pas, en woon daar in de buurt, maar ik vind het júist heerlijk om alleen te gaan (in een zo leeg mogelijke zaal), dus aan mij heb je niks :P

Waarom wil je daar per se een maatje voor, een film kijk je toch in je eentje?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Amersfoort maar met iemand samen gaan is toch leuk om achteraf te kunnen nakletsen over of het een leuke film was of niet en wat je er nou zo leuk, grappig, ontroerend of spannend aan vond.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen moviepas (daarvoor ga ik net te weinig), maar als ik naar de vue ga is het meestal op de dinsdag. Dan is de film maar 6 euro endde popcorn 3. Kortom mocht je (vanaf december dan ben ik weer in NL) op de dinsdag een fijn maatje zoeken, gezellig.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
RégineFilange schreef:
19-10-2018 16:28
Ha, ik heb toevallig ook zo'n pas, en woon daar in de buurt, maar ik vind het júist heerlijk om alleen te gaan (in een zo leeg mogelijke zaal), dus aan mij heb je niks :P

Waarom wil je daar per se een maatje voor, een film kijk je toch in je eentje?
In mijn eentje vind ik ook leuk. Heb ik afgelopen twee winters ook gedaan. Maar af en toe met z'n tweetjes. Kun je na afloop over de film praten.
Hey Mippie, ik heb geen pas, maar ben op zoek naar iemand om mee naar "vrouwenfilms" te gaan. Oftewel romantische comedy's waarbij het een kwartier voor het einde helemaal misloopt en dan toch nog goed komt ;)
Vind je die leuk?
Haha.ja zeker wel heel leuk!! Zwaar verliefd draait nu. Het ziet er wel uit als een happy ending... Maar vast ook leuk. zondagavond of zaterdagochtend tijd en zin?.
Ik heb net gisteren afgesproken om er morgen heen te gaan... Maar dat zijn precies de films inderdaad :-) Zullen we dan naar de volgende vrouwenfilm?

Mijn mailadres: poesiepoes@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven