Vriendinnen 20-30 jaar in omg. Amsterdam/Utrecht/Rotterdam

26-10-2018 22:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Het lijkt me leuk om een gezellige meiden te leren kennen om een duurzame vriendschap mee op te bouwen. Zelf ben ik 24 en student. Ik vind het leuk om eropuit te gaan, bijvoorbeeld een drankje doen, hapje eten, uitgaan, sporten, naar de bios etc.

Afstand maakt niet heel veel uit, maar ik ben vaak in Utrecht te vinden.

Als dat je leuk lijkt, hoor ik het graag!

Liefs!
Hey!

Lijkt me leuk. Ik ben zelf 21 en woon in Hilversum. Ik ben vaak in Amsterdam, maar Utrecht is ook geen probleem. Als je wil kun je me een privéberichtje sturen!

Lieve groetjes,
Melanie
Alle reacties Link kopieren
Gezellig ben zelf woonachtig in drechtsteden. Hou van alles een beetje en zeker van gezelligheid. Ik zie graag een prive b als je imteresse hebt
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Lijkt me leuk!
Ik woon zelf in maartensdijk, tussen Utrecht en Hilversum in.
Stuur me een pb als je contact wil :)

Liefs,

Janita(19)
Alle reacties Link kopieren
Let op, Lalindabella zit hier op het forum omdat ze sekscontact zoekt. Dat is misschien niet helemaal wat je zoekt.
Hi!

Ik woon in Leiden, half uur vanaf Utrecht met de trein. Ik ben 25 jaar oud, net afgestudeerd en houd van dezelfde dingen als jij. Drankjes, uit eten gaan, sporten, festivals etc. Stuur je een pb als het je leuk lijkt?
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik kom zelf uit Amsterdam en ben 29jr en voornamelijk opzoek naar feestmaatjes. Wat voor feestjes vindt je leuk om heen te gaan met vriendinnen?

Gr Natascha
Alle reacties Link kopieren
Hey, Ik weet niet of je dit berichtje nog leest. Mijn naam is Emilie. Ik woon net in Utrecht. Ik heb je een pb gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven