Omgeving Alkmaar leuke vriendin(nen) gezocht

29-10-2018 14:17 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen :),

Een poging waard via deze weg?! :koffie:

Sinds 3 maanden woon ik in Alkmaar en ben nu op zoek naar (een) nieuwe vriendin(nen)!

Ik ben 24 jaar, secretaresse, geen kinderen, latrelatie, woon alleen, hou van koken, yoga, terrasjes pakken, veel lachen en gezelligheid. Ik ben geen wilde stapper die elk weekend in de kroeg te vinden is, maar kan veel meer genieten van goede gesprekken met een wijntje en wandelen etc. Hoogsensitief is wat ik ben, maar vaak ook vrij nuchter. Verder ben ik open minded en een open boek.

De meeste vrienden vanuit mijn opleiding zijn verwaterd doordat iedereen een eigen kant op is gegaan. Ik voel me altijd een beetje een "old soul trapped in a young body" doordat ik vaak meer aansluiting vind bij mensen die wat ouder zijn, maar dit hoeft natuurlijk niks te betekenen :).

Ik ben benieuwd :nerd: . Vragen staan vrij!
Alle reacties Link kopieren
Het is alsof ik de beschrijving van mijn eigen leven lees alleen ben ik een administratief medewerkster en 26 jaar :-P Maar ik ben ook een HSP'er uit Alkmaar!

Als je het leuk vindt om in contact te komen, mag je mij een PB sturen :-D
Alle reacties Link kopieren
Hoi Morena,

Ik heb je een pb gestuurd!

Gr blondie
Alle reacties Link kopieren
Hi Morena,
Ik las je berichtje. En dacht: ik reageer gewoon. Ik ben Anne, 29 jaar. En kom ook uit Noord-Holland. Ik zou ook graag mijn vriendenkring willen uitbreiden. Het lijkt mij leuk, je beter te leren kennen.

Groetjes,
Anne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Morena,

Jou verhaal klinkt mij heel erg bekend! Ik ben bijna 3 jaar geleden naar Noord Holland verhuist, ben 28 jaar en woon samen met mijn vriend. Vriendschap heb ik hier helaas nog niet gevonden, en dus dacht ik probeer dit eens!
Ik ben pas sinds kort aangemeld op dit forum, vandaar mijn late reactie. Maar mocht je het leuk vinden om in contact te komen dan hoor ik graag van je! :)

Groetjes Joke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven