Nieuwe vriendschappen gezocht (omgeving Eindhoven)

03-11-2018 19:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zou graag wat nieuwe mensen leren kennen om af en toe iets leuks mee te gaan doen (filmpje, lunchen, koffie drinken, gezellig kletsen, de stad in, uit eten enz). Ik woon zelf in Eindhoven, ben net 46 jaar en al heel lang alleenstaande moeder van 2 pubers.

Ik ben 14 jaar geleden naar Eindhoven verhuisd vanuit Noord-Holland. En hoewel ik best wat kennissen hier heb, mis ik nog wel een paar echte vriendinnen in mijn omgeving. Ik heb 1 goeie vriendin hier en 1 goeie vriendin in Noord-Holland maar die zie ik niet zo vaak. Mijn familie zit natuurlijk ook 1,5 uur verderop. Ik heb weer wat meer tijd voor mezelf nu mijn dochter weer naar haar vader gaat om het weekend en zou graag wat vaker de deur uit gaan.

Ik zoek leuke gezellige mensen (je hoeft natuurlijk niet persé moeder te zijn of ook alleenstaand) van ongeveer 35 tot 50 jaar die ruimte hebben voor een nieuwe vriendschap. Liefst omgeving Eindhoven. Ik ben rustig, eerlijk, gezellig, rook niet, heb huisdieren, hou van lekker eten en ga graag nog af en toe op stap (bijvoorbeeld met carnaval) of naar een concert. Maar ook een avondje op de bank kan heel gezellig zijn. Het is gewoon fijn om af en toe volwassen dingen te kunnen delen met iemand (in real life dus een keer niet op FB of op een forum).
:)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Malibu.

Leuk oproepje heb je geplaast.
je kan mij een pb sturen natuurlijk.

groetjes van Wendy.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Malibu,

Wat leuk, ik zoek ook wat nieuwe contacten in de omgeving Eindhoven. Ben zelf 37, heb een dochter van 8, ben een enorme liefhebber van muziek (hiphop tot metal), kunst, film, lekker eten, knutselen, videogames, en ga ook graag nog op stap. Mijn familie woont ook op anderhalf uur rijden...

Ik wilde je een privé bericht sturen, maar je hebt die optie uitgeschakeld staan. Zou je mij een berichtje willen sturen?

Fijne avond nog :)
Alle reacties Link kopieren
wendy7373 schreef:
11-11-2018 17:10
Hallo Malibu.

Leuk oproepje heb je geplaast.
je kan mij een pb sturen natuurlijk.

groetjes van Wendy.
Ik heb jou een berichtje gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Wat leuk, reacties! Ik dacht ik probeer het gewoon en wie weet reageert er iemand :) (ik ben nog niet zo lang actief op dit forum dus ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt).

Ik zal zo meteen eens kijken bij mijn prive berichten en instellingen!
Alle reacties Link kopieren
Meaki ik heb het nu aangezet als het goed is, ik zal je vanmiddag als ik thuis ben (zit nu op m'n werk) wel even een berichtje sturen :)

Wendy ik denk dat je berichtje niet is aangekomen omdat ik het per ongeluk uit had staan, maar ik stuur jou straks ook wel even een berichtje :) misschien staat ie nog ergens bewaard dat je hem nog een keer kan sturen
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben 38 jaar, getrouwd en heb een dochter van 7. Wij wonen nu bijna 1 jaar in Tilburg en ik kom bijna wekelijks in Eindhoven vanwege familie. Ik heb al enkele pogingen gedaan om nieuwe vriendschappen aan te gaan via dit forum, maar telkens wanneer er een afspraak wordt gemaakt om met elkaar een kop koffie te drinken, haakt de andere partij af. Misschien lukt het nu wel! Ik houd van :rommelmarkten en kringloopwinkels afstruinen, kletsen met een hapje en drankje binnen handbereik, theatervoorstellingen, uit eten gaan, leuke activiteiten ondernemen met gezin, yoga en mijn bullet yournal. Privé berichten zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hee Moonbird,

Leuk dat je reageert! Je noemt ook meteen 2 van mijn "hobby's" rommelmarkten en kringloopwinkels, altijd leuk :)

Jammer dat het tot nu toe niet gelukt is via het forum om af te spreken. Een kop koffie kan altijd wel toch? Heb je eerst in Eindhoven gewoond omdat je familie hier hebt? Als je een keer bij je familie langs gaat kom je maar een keer een bakkie doen hoor, altijd gezellig!

Je mag mij ook een berichtje sturen als je tijd hebt, ik zal proberen morgen verder te reageren. Nu ff iets nuttigs doen hier want m'n keuken ziet eruit alsof ie ontploft is...

Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Hier alleenstaande moeder van 36, dochter van 6. Eén weekend per 2 weken is mijn kleine weg en wil dan ook weleens iets leuks doen! Brede interesses, maar als ik die hier neerzet is mijn privacy weg die ik op dit account wel wilde dus laat ik daar niet aan beginnen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja privacy haha daar heb ik geloof ik ook niet zo aan gedacht in mijn 1e bericht :-D
Alle reacties Link kopieren
@Malibu: ik heb je een privéberichtje gestuurd, ontvangen? 😁
Alle reacties Link kopieren
@Moonbird: ik zie niks?

Ik heb zelf ook nog een bericht in mijn "postvak uit" staan ipv bij verzonden items (aan Wendy) misschien is die dan ook niet aangekomen? Werkt niet helemaal soepel hier :confused:
Alle reacties Link kopieren
Grrrr irritant, ik probeer het vanavond alsnog opnieuw 😁
Leuk oproepje Malibu. Stuur me gerust een pb.
Dan vertel ik ook ff wat meer o er mezelf :)
Ik heb -geloof ik :lol: - een pb gestuurd naar je..! Hopelijk komt ie aan. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
@ Malibu: nu wel een berichtje in jouw pb ontvangen? Fijne dag vandaag 😁
Alle reacties Link kopieren
Heee hallo,

Beetje drukke dagen gehad dus ik had hier niet meer gekeken.. maar leuk dat jullie reageren!

@Zeeland ik heb je berichtje gehad :)

@Moonbird, ik zal jou zo proberen een berichtje te sturen (ik hoop dat ie dan wel aankomt) laat maar even weten :)

Alles goed met iedereen? Fijne zondag alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik ben alleenstaande moeder van een dochter van 9, woon in Eindhoven!
Misschien kunnen we een (whatsapp) groepje starten? Zal je ook pb-en!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven