Vriendinnen omgeving Breda

09-11-2018 21:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben op zoek naar gezellige meiden (rond de 27 jaar) die het leuk zouden vinden om af en toe wat leuks te doen, samen of met meerdere van hier! Het hoeft niet elk weekend, maar af en toe de stad in, naar de bioscoop, terras of gewoon lekker thuis.

Je kunt me een privéberichtje sturen.

Ben benieuwd naar de reacties, wie weet tot snel!

Liefs,
Hoi Kate,
Ik heb geprobeerd je een berichtje te sturen, maar die komt niet aan. Heb je de optie aangezet dat anderen je berichten mogen sturen?
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jouw bericht van 10 nov wel ontvangen! Die heb ik toen beantwoord en staat bij Verzonden berichten, maar is dus niet aangekomen begrijp ik? Mijn andere berichten blijven maar in Postvak uit hangen. Is er nog een andere optie om in contact te komen?
Jaaaa, die is idd wel aangekomen! 🤗 ik heb je net een berichtje terug gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hi Kate,

Heb je geprobeerd een privé bericht te sturen maar ze blijven helaas hangen in Postvak uit.

Ik zag op het Forum dat je een groepsapp hebt gemaakt voor diegene die het wel zagen zitten om wat mensen te leren kennen in Breda. Is daar uiteindelijk nog iets uitgekomen? Ik ga zelf ook binnenkort verhuizen richting Breda. En zou het zeker leuk vinden om wat mensen te ontmoeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven