Donker eiceldonor gezocht

10-11-2018 11:39 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
anoniem_378667 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 17:07
98.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gestudeerd. Succes ermee.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jullie beroepen er mee te maken vraag ik me af.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
10-11-2018 11:45
Wat hebben jullie beroepen er mee te maken vraag ik me af.
Schijnbaar willen ze een hoger opgeleide eicel.
We should have each other with cream.
catskin schreef:
10-11-2018 11:45
Gestudeerd. Succes ermee.

En de rest.
Het maakt je dus feitelijk niks uit van wie je een eicel in je lichaam stopt als je al hier een oproep doet. Vind het erg wanhopig overkomen.
catskin schreef:
10-11-2018 11:46
Schijnbaar willen ze een hoger opgeleide eicel.

En een lieftallige.
Wat een harde reacties. Lijkt me duidelijk en ook logisch dat TO wanhopig ís?!

Beroepen zullen er wel bij staan om aan te duiden dat het eicelletje in een financieel sterk nest terecht komt. Kan me voorstellen dat een eventuele donor dat een prettig idee vindt. Alhoewel dat weinig zegt over type ouders dat je zult zijn.

Ik kan je niet helpen TO. Ik hoop dat je een geschikte donor vindt en dat jullie kinderwens in vervulling mag gaan!
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 12:05
8.16% gewijzigd
Nogmaals lezend lijkt het haast wel een vertaald bericht.
Vraag me af of dit echt is, of handel in eicellen ofzo.
Féline schreef:
10-11-2018 12:04
Wat een harde reacties. Lijkt me duidelijk en ook logisch dat TO wanhopig ís?!

Beroepen zullen er wel bij staan om aan te duiden dat het eicelletje in een financieel sterk nest terecht komt. Kan me voorstellen dat een eventuele donor dat een prettig idee vindt. Alhoewel dat weinig zegt over type ouders dat je zult zijn.

Ik kan je niet helpen TO. Ik hoop dat je een geschikte donor vindt en dat jullie kinderwens in vervulling mag gaan!

Het lijkt mij duidelijk dat je niet op een forum naar eicellen gaat speuren.
Het lijkt mij duidelijk dat als relatie 'gemengd' is dat je eicel dat niet hoeft te zijn.
Het lijkt mij duidelijk dat je met een redelijke opleiding dus nog steeds rare dingen kan doen.
the_Wicked_Witch schreef:
10-11-2018 12:05
Nogmaals lezend lijkt het haast wel een vertaald bericht.
Vraag me af of dit echt is, of handel in eicellen ofzo.

En dit ja.
Féline schreef:
10-11-2018 12:04
Wat een harde reacties. Lijkt me duidelijk en ook logisch dat TO wanhopig ís?!

Beroepen zullen er wel bij staan om aan te duiden dat het eicelletje in een financieel sterk nest terecht komt. Kan me voorstellen dat een eventuele donor dat een prettig idee vindt. Alhoewel dat weinig zegt over type ouders dat je zult zijn.

Ik kan je niet helpen TO. Ik hoop dat je een geschikte donor vindt en dat jullie kinderwens in vervulling mag gaan!

Dus dan mogen oproepjes ineens wel? Gezien het traject wat ze gevolgd hebben, is ze vast bekend met Freya, laat haar het daar proberen.
Ik heb nergens gezegd dat ik een oproep hier een goed idee vind.

Als donker kind van een blanke alleenstaande ouder kan ik me prima voorstellen dat een kindje met een tintje fijner is voor alle partijen. Ik krijg er mn leven lang al commentaar over.

Daarnaast; als mensen wanhopig zijn na zo'n traject doorstaan te hebben doen ze niet altijd de meest logische dingen. Hoog opgeleid of niet.
Ik kan me niet voorstellen dat er alleen eicellen van blanke donoren beschikbaar zijn.
Ik zou persoonlijk meer achtergrond van de donor willen weten behalve de huidskleur.

Gedragskenmerken en heel veel aandoeningen zijn ook vaak erfelijk. En kind krijgen waarin je niets van jezelf herkent is vaak al moeilijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
anoniem_378667 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 17:05
Reden: Spelfout
98.25% gewijzigd
Nadali86 schreef:
10-11-2018 17:02
Hoi allemaal, ik zie dat er veel vragen en verwarring is. De reden dat wij onze beroep en opleiding aangeven is puur om meer achtergrond informatie over ons te geven. Dit heeft niks te maken met verwachtingen of dat wij eisen hebben want dat is uiteraard niet zo. Wij hopen alleen maar dat wij een donor vinden om onze kinderwens te vervullen.

Onze vruchtbaarheidsarts heeft aangegeven dat bij de donorbank alleen eiceldonaties zijn van blanke vrouwen. Aangezien wij allemaal niet blank zijn en ik zelfs van Afrikaanse afkomst ben is het logischer dat we ook een donor vinden die ook getind/donker is. Freya zijn wij bekend mee en daar heeft onze poging tot op heden helaas geen succes geweest. Wij hebben nu besloten om het op meerdere netwerken te proberen omdat wij inderdaad “wanhopig” zijn.

Een donor vinden is al heel lastig en zeker onze situatie maakt dit het niet makkelijker. Om erachter te komen dat je onvruchtbaar bent is al erg hard dus wij hopen dat iedereen dit begrijpt en dit niet verkeerd opvat.

Ik vind het inderdaad wel heel opvallend dat er geen eiceldonoren zijn niet van een blanke herkomst. Dat wist ik niet. Maar om op een forum een oproepje te doen lijkt me gewoon niet de manier. Is er niemand in je kenniskring die je de vraag kan voorleggen? Is adoptie een optie?
Jammer dat je je bericht verwijderd hebt Nadali. Er staat niets in om je voor te schamen vind ik. Eens met Shifty dat dit niet het medium is, maar ik kan me je gevoel voorstellen.

Dat er geen blanke eiceldonoren zijn is iets wat veel mensen niet weten. Wat de impact is voor een kind om niet op zijn of haar ouders te lijken zonder "geldige" reden ook niet. Met geldig bedoel ik; een reden die te begrijpen is door jonge kinderen. Kinderen kunnen keihard zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven