Stapvriendinnen/dansmaatjes regio Amsterdam gezocht

15-11-2018 22:22 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

ik ben 25 jaar en woon nu 4 jaar in Amsterdam. Inmiddels heb ik mijn leven hier goed opgebouwd. Ik heb leuk werk, volg een studie die ik leuk vindt en heb een aantal goede vriendinnen hier. Wat ik de laatste tijd merk, is dat de meeste vriendinnen die ik hier heb minder behoefte krijgen in stappen (bijvoorbeeld doordat ze aan het settelen zijn, zelf ben ik single), terwijl ik zelf echt nog wel graag uitga. Ik zoek dan ook meiden die het leuk vinden om op stap te gaan. Ik hou van leuke clubs of danskroegen. Qua muziek hou ik van r&b, hiphop, latin en salsa. (Ik kan nog geen salsa dansen, maar wil wel graag een cursus gaan doen, dus ook hier zoek ik nog een maatje voor die dit gezellig lijkt, zodat ik samen met iemand kan gaan en ook op den duur salsa feestjes kan ontdekken.) Naast uitgaan hou ik van lekker uiteten gaan, borrelen, fitness, dansen en op z'n tijd thuis een filmavond. Ik zoek voornamelijk stapvriendinnen, maar als het klikt kan het natuurlijk altijd uitgroeien tot een goede vriendschap, daar sta ik zeker voor open.

Hoor graag van jullie wie dit ook leuk lijkt/zoekt :')
Alle reacties Link kopieren
Hey!! Dit lijkt mij super leuk! Ik hou van dezelfde muziek (ik dans zelf salsa en bachata maar ga ook graag naar hiphop en reggaeton feestjes), maar helaas delen mijn vriendinnen die muzieksmaak niet. Ik ben dus ook opzoek naar meiden met wie ik naar dit soort dingen kan gaan!

Ik ben zelf ook 25 en ik woon in amsterdam en ik doe een master aan de vu.

Hoor graag van je en ik hoop dat nog meer meiden zich aansluiten :)
Alle reacties Link kopieren
Ah klinkt hartstikke gezellig! Ik stuur je even een privéberichtje :')
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Wat een leuke oproep! Bij deze schuif ik ook aan haha.


Ik zit momenteel in een vergelijkbare situatie als jij DSx, veel vriendinnen van mij zijn inmiddels uit A'dam weg omdat ze gaan settelen o.i.d., waardoor een feestje pakken niet meer zo vanzelfsprekend is helaas:( Ik hou ook heel erg van dansen, en ga ook vaak naar R&B/hiphop of latin feesten. A'dam heeft zoveel leuks dat ik soms maar jammer vind iets te moeten missen haha.

Ik ben zelf 27 jaar, en zit op de modeacademie. Hoor graag van je ;)

liefs xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven