Vriendinnen in de omgeving Tilburg gezocht!

18-11-2018 22:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op zoek naar nieuwe contacten en hoop er hier wat leuke op te doen. Ik zal eerst wat over mijzelf vertellen.

Ik ben 23 jaar en woon dus in Tilburg. Ik ben momenteel eerste jaars verpleegkunde student en werk hiernaast in de gehandicaptenzorg. Dit is mogelijk door mijn vorige diploma die ik behaald heb. Ik ben een ontzettende dierenliefhebber, daarom hebben we er ook wel een aantal thuis.

Omdat nu sinds een tijdje mijn relatie over is, waar ik voor in het weekend heen en weer ging, valt er toch een stukje bezigheid en contacten weg.
Ik vind eigenlijk best veel leuk. Samen komen, spelletjes, dagje weg, uitgaan, drankje doen etc etc.

Ik hoor graag wat als er interesse is!
deeeemilove wijzigde dit bericht op 28-04-2019 12:37
0.14% gewijzigd
contact/vriendinnen-gezocht/list_messages/428976
Alle reacties Link kopieren
Zij is op zoek naar iemand die ook moeder is, om ervaringen uit te delen en samen met de kinderen wat te doen. Ik ben geen moeder.
Alle reacties Link kopieren
Upje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon zelf ook in Tilburg en ben 27 jaar. Meer contacten in mijn leven zijn welkom. Misschien kunnen we wat gegevens uitwisselen en kijken of het klikt?
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi. Ik woon in de omgeving van Eindhoven/Tilburg en ook op zoek naar nieuwe contacten. Zelf ben ik 28 jaar. Ik zou me ook graag aansluiten! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Bedankt voor jullie reacties! Ik zal jullie even een prive bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Upje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, leuk je oproep!
Ik ben 32, woon in Tilburg en ook werkzaam in de gehandicaptenzorg :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd! 😌
Alle reacties Link kopieren
Heey heey,

Hier nog iemand uit Tilburg,
26 jaar ook een grote dierenvriend
Alle reacties Link kopieren
Upje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Hier nog een Tilburger op zoek naar nieuwe contacten! Ben 28 jaar en lijkt me leuk om me ook aan te sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo!

Hier ook iemand die op zoek is naar nieuwe contacten. Ik ben 26 jaar en woon sinds december 2018 in Tilburg (Reeshof). Helaas ken ik vrij weinig mensen uit deze stad, en al mijn vrienden/vriendinnen wonen ergens anders. Zelf ben ik ook gek op dieren, lekker eten, drankjes doen en gezelschapsspelletjes.

Ben je nog op zoek naar nieuwe contacten? Voel je dan vrij om mij een berichtje te sturen. Dit geldt overigens voor iedereen. ;)

Trouwens, ik heb zojuist een topic geopend over het oprichten van een eetclub onder 'contact'. Het zal wel eerst goedgekeurd moeten worden, maar misschien vindt je het leuk om je hierbij aan te sluiten?! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Leuk! Ik stuur je een berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven