Ondernemende vriendinnen Noord-Holland +/- 30 jaar

25-11-2018 20:21 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik ben op zoek naar gezellige, ondernemende mensen om mee op pad te gaan en leuke dingen te doen :).
Ik ben 30 jaar, vrijgezel, woon in Noord Holland en ik werk fulltime. ik heb dus vooral in de avonden doordeweeks en in het weekend tijd om erop uit te gaan.
Ik zou het leuk vinden om meiden tegen te komen die net als ik zo nu en dan wel eens een dansje willen gaan doen (en dan vooral op pop, R&B en latin muziek), of die wel eens in zouden zijn voor een leuke stedentrip en wat van het land of de wereld zien bijvoorbeeld.

Natuurlijk hou ik ook van gezellig een avondje thuis bijkletsen of een koffie doen of lunchen in de stad, maar ik zoek vooral vriendinnen waar beiden mee kan :).

Als het je wat lijkt hoor ik graag van je, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi StellaBB,
Ik ben Anne, 29 jaar. Ik kom ook uit Noord-Holland. Net als jij hou ik van dezelfde dingen/hobby’s. Alleen heb ik soms een probleem, en graag zou ik mijn vriendenkring willen uitbreiden.

Groetjes,
Anne
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik was ook op zoek naar nieuwe contacten en heb een leuke groep meiden gevonden bij een Facebook groep. Aanstaande zaterdag gaan we ook naar een feestje! R&b en pop muziek onder andere.

Je kunt de groep hier vinden: https://bit.ly/2M7qjSJ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven