Vriendin in Breda gezocht van +- 30 jaar!

05-12-2018 11:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumbezoeksters,

Ik woon sinds een paar maanden in de parel van het zuiden. Na jaren forenzen heb ik besloten om dichterbij mijn werk te gaan wonen. Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen, maar die wonen helaas niet in Breda. Ik zou het daarom leuk vinden om iemand te ontmoeten om doordeweeks (of in het weekend) mee te sporten, te borrelen, samen te eten of bijvoorbeeld naar de film te gaan. Ik ben voor heel veel dingen in! Ik ben vrolijk, direct en sociaal, heb geen vriend en geen kinderen. Als jij die wel hebt is dat uiteraard geen probleem.

Lijkt jou het leuk om een keer wat samen te doen? Stuur me dan gerust een berichtje!
Wie weet tot snel :-).

Groetjes,
Vlaflip
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vlaflip!

Wat schrijf je een leuk berichtje. Ik woon ook in die gezellige stad.
Ik geef 23 dec een pre kerstdiner voor wat mensen die elkaar nog niet kennen. Ik heb nog een stoel over, vind je het leuk om aan te schuiven?

Groetjes Wiezel
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb je een prive berichtje gestuurd. :)
Alle reacties Link kopieren
Leuke oproep! Ik heb je een pb gestuurd :)
Mijn favoriete kleur is glitter
Alle reacties Link kopieren
Vlaflip ik heb je een pb terug gestuurd hoop dat dat goed is gegaan. Werkt niet altijd even goed hier op viva.

Groetjes
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven