Regio Breda

05-12-2018 14:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jonge meid van 27 jaar dat sinds 8 maanden in Breda woon. Oorspronkelijk kom ik uit Roosendaal dus het is geen wereldreis voor mij geweest maar toch vind ik het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten voor vriendschap, omdat ik toch vrienden heb die verhuizen of zich gaan nestelen met kindjes en zo minder tijd hebben om wat te doen en aangezien ik nog geen kinderen heb (wel een relatie) ga ik liever ergens een drankje drinken of wat eten dan op een zondagmiddag naar de speeltuin bij wijze van.
Als er iemand interesse heeft stuur gerust een privé berichtje
Ik kan helaas geen prive-berichtje sturen, zou jij dat misschien kunnen doen? :)
Alle reacties Link kopieren
Disastermind schreef:
05-12-2018 14:24
Ik kan helaas geen prive-berichtje sturen, zou jij dat misschien kunnen doen? :)
Heb je een prive berichtje gestuurd :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik kom ook uit Roosendaal en ben eind 2016 in Breda gaan wonen. Ik ben vorige maand 28 geworden. Ik woon samen met mijn vriend en puppy van 15 weken oud. Wat zijn je hobby's en interesses?
Alle reacties Link kopieren
d-purevision schreef:
05-12-2018 15:04
Hey! Ik kom ook uit Roosendaal en ben eind 2016 in Breda gaan wonen. Ik ben vorige maand 28 geworden. Ik woon samen met mijn vriend en puppy van 15 weken oud. Wat zijn je hobby's en interesses?
Hoi!! Ow dat is toevallig haha. Ik woon ook samen met mijn vriend en heb 1 kat van 10 jaar en een kitten van een halfjaar erbij gehaald. Mijn hobby's zijn onder andere lekker uit eten gaan of zelf koken, ergens drankje drinken misschien met een activiteit bowlen of poolen. Maar vind het ook lekker om gewoon lekker te wandelen en me verstand op nul zetten. En wat doe jij graag?
Alle reacties Link kopieren
Dame2421991 schreef:
05-12-2018 14:50
Heb je een prive berichtje gestuurd :-)
Hoi! Heb je een berichtje teruggestuurd maar hij staat niet bij postvak uit. Echt ik snap er niks van..
Alle reacties Link kopieren
Dame2421991 schreef:
05-12-2018 15:08
Hoi!! Ow dat is toevallig haha. Ik woon ook samen met mijn vriend en heb 1 kat van 10 jaar en een kitten van een halfjaar erbij gehaald. Mijn hobby's zijn onder andere lekker uit eten gaan of zelf koken, ergens drankje drinken misschien met een activiteit bowlen of poolen. Maar vind het ook lekker om gewoon lekker te wandelen en me verstand op nul zetten. En wat doe jij graag?
Wat leuk zo'n jong katje erbij!
Ik kan mij wel vinden in de hobby's die jij noemt. Koken vind ik tegenwoordig echter wat minder leuk. In mijn vrije tijd fotografeer ik graag. Verder ga ik graag naar de bioscoop, of ik ga thuis lekker voor een scherm zitten (als ik geen zin heb om de deur uit te gaan). Ik kijk dan televisie of ik speel een spelletje op mijn computer. Ook vind ik het leuk om zo nu en dan creatief bezig te zijn (bijv. schilderen of tekenen).
Alle reacties Link kopieren
d-purevision schreef:
12-12-2018 16:24
Wat leuk zo'n jong katje erbij!
Ik kan mij wel vinden in de hobby's die jij noemt. Koken vind ik tegenwoordig echter wat minder leuk. In mijn vrije tijd fotografeer ik graag. Verder ga ik graag naar de bioscoop, of ik ga thuis lekker voor een scherm zitten (als ik geen zin heb om de deur uit te gaan). Ik kijk dan televisie of ik speel een spelletje op mijn computer. Ook vind ik het leuk om zo nu en dan creatief bezig te zijn (bijv. schilderen of tekenen).
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven