Eetclubje Utrecht

08-12-2018 11:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik loop al een tijdje met het idee van een eetclubje in Utrecht. Ik eet af en toe natuurlijk wel met vrienden of familie, en met mijn vriend, maar ik zou graag mijn kennis- en vriendenkring uitbreiden. Voor mij zou een eetclubje niet bedoeld zijn om echt heel hoogstaand culinair bezig te zijn, maar juist een makkelijke, laagdrempelige en vrijblijvende manier om nieuwe mensen te leren kennen.

Eten moeten we allemaal en waarom dat niet 1 keer in de maand of 2 weken met anderen doen :)

Iets over mezelf. Ik ben 29 jaar en woon samen met mijn vriend in Utrecht. Ik werk fulltime in Amsterdam en vind het daarnaast leuk om spelletjes te spelen, lekker te Netflixen. Ook probeer ik wat vaker naar de sportschool te gaan, brei of borduur ik af en toe wat en momenteel probeer ik ook piano te leren spelen.

In mijn werk ben ik al heel actief sociaal en in mijn privé-leven ben ik wat rustiger en meer teruggetrokken. Al ben ik als ik me op mijn gemak voel en de kat een beetje uit de boom heb gekeken erg actief en sociaal in de groep.

Ik zou het leuk vinden als uit het eetclubje vriendschappen ontstaan, maar dat hoef niet. Laten gewoon kijken hoe het loopt. Wie zou het leuk vinden om dit eens te proberen in Utrecht, laat het hieronder weten of stuur een privéberichtje :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Lijkt mij zeker leuk!
Ik houdt heel erg van koken, ben toe aan nieuwe mensen leren kennen en woon niet ver van Utrecht :)

Einige is, en dat is niet geheel duidelijk : geldt het ook voor mannen? (dat ben ik namelijk ;32 jaar)
Lijkt mij erg gezellig.

Hoor graag of het een optie is ja of nee:)
Lijkt me ook leuk. Ben zelf 35, werk ook in Amsterdam en woon in Utrecht.

Mannen erbij, leuk! Vind ik persoonlijk.

Kunnen we je mailen? Contact gegevens uitwisselen :)
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
09-12-2018 07:47
Lijkt me ook leuk. Ben zelf 35, werk ook in Amsterdam en woon in Utrecht.

Mannen erbij, leuk! Vind ik persoonlijk.

Kunnen we je mailen? Contact gegevens uitwisselen :)
Dank voor jouw positieve reactie. Heb jou een PB gestuurd.

Groetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Polderbewoner en Ywtje,

Sorry voor de onduidelijkheid! Mijn voorkeur gaat eigenlijk wel uit naar een groepje meiden...

Hopelijk maken jullie er iets leuks van! Als er nog anderen zijn die willen meeten laat maar weten, hieronder of in een PM.

Groet,
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het lijkt me leuk om een keer in de zoveel tijdsamen, of met een klein groepje te eten.

Ik ben 34 jaar, woon in het centrum en vind dat mn vriendenkring wel wat mag worden uitgebreid. Naast lekker eten (en een wijntje!) houd ik van (alternatieve) muziek, concerten en theater, reizen, netflix.

Ik hoop iets van je te horen!


ps. Ik lees dat PB niet altijd werkt. Je kan mij ook bereiken via nieuwevriendinnenutrecht@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven