nieuwe vrienden / eetclubje omgeving Rotterdam

16-12-2018 16:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag allemaal,

in het verleden heeft dit gewerkt voor mij dus bij deze:

ik woon zelf regio Rotterdam en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen, om leuke dingen te doen en als het klikt, om een vriendschap op te bouwen.

Zelf vind ik veel dingen leuk, ik hou erg van live muziek, zingen, lekker eten en ook zelf koken. Goede gesprekken, ik heb een brede interesse. Hou ook erg van lezen. Wandelen, fietsen, fitnessen, af en toe hardlopen. Ik ben 37 maar leeftijd vind ik niet heel belangrijk, ouder jonger maakt niet uit.

Een paar jaar geleden zat ik in een eetclubje, we waren met 6 en we kookten om beurten thuis voor de rest. Verder niet per se haute cuisine / heel ingewikkeld, gewoon gezellig. Dat is al een tijdje terug uit elkaar gevallen en het lijkt me erg leuk om dat weer op te zetten.

Dit kort over mezelf, ben heel benieuwd naar jullie! Alle reacties welkom, voor het eetclubje maar ook voor gewoon contact!

groet,

Petals
anoniem_380142 wijzigde dit bericht op 03-02-2019 18:08
6.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha Ilse,
Ik ben 34 lentes jong, woon in rdam centrum en houd van eten en gezelligheid. Zelf ook al langer het idee om een kookclubje op te zetten dus je berichtje spreekt me aan. Ik ben nu in verwachting van een 2e kindje dus verwensen zijn wat gek lol nu. Ondanks dat ik mama ben,doe ik graag zowel met als ook zeker zonder kids leuek dingen :) theetje, wijntjes, sporten, wandelen en happen vallen allen in het pakket.
Groetjes linn
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Toevallig wilde ik ook net een oproepje plaatsen toen ik die van jou zag. In het verleden ook een kook-/eetclubje gehad maar dat is langzaam uit elkaar gevallen. En veel van mijn vrienden wonen toch wat verder weg, dus het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Even wat over mij: Ik ben 36 jaar en woon samen met mijn man in het centrum van Rotterdam. Ik werk binnen de gezondheidszorg en doe vrijwilligerswerk in de culturele sector. Daarnaast ben ik dol op theater, lezen, nieuwe restaurants ontdekken, bordspellen, festivals bezoeken (denk de parade, duizel in het pakt etc) en nog heel veel meer!

Groetjes M
anoniem_381965 wijzigde dit bericht op 03-02-2019 20:14
0.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
oh wat leuk, ik was een tijdje niet meer ingelogd en er zijn reacties gekomen!
Anyway, ik ga even uitzoeken hoe ik jullie een berichtje kan sturen, newbie op het forum ;-). En dan kunnen we wellicht een keer afspreken?
Hoi
Wat een leuk idee. Ik zou als het kan graag aan willen sluiten.
Merk dat mijn vrienden groep steeds kleiner wordt wegens kids, verhuizingen etc en hoewel ik mijzelf prima kan vermaken is zeker iets als samen koken, naar de bios of theater toch echt wel leuk om te delen

Ik woon in Capelle aan den Ijssel, vlak naast Rotterdam

Hoop dat het nog kan

Oh ja, ben wel vegetarisch en trotse eigenaar van 2, binnenkort 3 katten
Hoi Petals,

Lijkt mij leuk om aan te sluiten.
Ik ga graag uiteten of naar de kroeg.

Ook koken is 1 van mijn hobby's.

Groet Atalanta
Alle reacties Link kopieren
toch raar hoeveel eenzame mensen er zijn in tijden van sociale media. hoeveel berichtjes ik hier al ben tegengekomen op zoek naar nieuws vriendschappen.
Hoezo ga je uit van eenzame mensen? Dit is toch een leuke manier om je vriendenkring uit te breiden? Beetje kort door de bocht jujuken.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens atalanta. Ik heb hier ook steeds meer vriendschappen met afstand, mensen die verhuizen waarbij het moeilijker is af te spreken. Hoe leuk is het om nieuwe contacten op te doen in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben benieuwd hoe ver jullie zijn met de kookclub en of ik aankan sluiten.

Groetjes
Leuk! Kan ik mij nog aansluiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven