Groningen e.o.

16-12-2018 21:55 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Afgelopen zomer ben ik verhuisd en woon nu in de buurt van Groningen. Ik heb een fijne vriendenkring maar ik ken hier eigenlijk niemand. Ik heb toch wel behoefte aan wat contact in de buurt en zou daarom graag wat mensen uit de omgeving willen leren kennen. Ik ben begin 30, woon samen en heb 3 kinderen.
Woon je in Groningen of omgeving en ben je ook op zoek naar nieuwe contacten/uitbreiding van je kennissenkring/o.i.d. dan hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben ook afgelopen zomer verhuisd, vanuit het westen naar het hoge noorden. Ik ken hier nog niet zoveel mensen en ben dan ook op zoek naar nieuwe contacten, voor bijvoorbeeld een borrel, een hapje te eten of om af en toe gewoon gezellig iets samen te ondernemen (film/dansen, o.i.d). Ik ben trouwens 31 jaar en woon samen met mijn vriend in Assen. Lijkt het je wat om in contact te komen, dan hoor ik je graag!

Gr, Francine
Alle reacties Link kopieren
Hoi Francine,
Wat leuk, bedankt voor je reactie! Ik zag dat je zelf ook een topic hebt geplaatst en dat daar ook al op is gereageerd. Hebben jullie inmiddels al contact gelegd? Misschien kunnen we eerst appen om contact te leggen? Ik stuur je een pb met mijn nummer.

Groetjes,
Aveevave
anoniem_285991 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 23:54
Reden: Typefout
0.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven