Vriendinnen gezocht omgeving Wageningen/Ede/Arnhem

19-12-2018 16:00 7 berichten
Een tijd geleden dat ik op het forum ben geweest, maar een tijdje geleden ben ik verhuisd en ik woon nu in omgeving Ede. Ik probeer om me hier te 'aarden', maar vind het toch lastig dat ik niet zoveel mensen heb hier. Ik ben dus op zoek naar een gezellige vriendin/vriendinnenclubje om zo nu en dan gezellig koffie te doen, wijntjes te drinken of iets anders gezelligs zoals salsadansen, winkelen, filmpje pakken, hapje eten etc.. Ik sta eigenlijk overal wel voor open. Ook netflixavonden op de bank met een dekentje en lekkere hapjes kan ik erg van genieten.

Ik ben 22 jaar, woon samen met mijn vriend. Ik studeer nog , maar ben bijna klaar.

Mocht je interesse hebben, kan je pb sturen :)
Tot nu toe nog geen pb's, dus up!
:hyper:
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een PB! 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een PB :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er even uit geweest maar weet nu niet meer hoe ik een pb stuur. 😆
Dus bij deze, ik ben 26 jaar en woon in Ede. Ook ik ben verhuisd en hoewel ik al wep wat mensen ken, sta ik zeker open voor vriendschappen.
Hoihoi,

Dat klinkt gezellig! Ik ben 24 en kom uit een dorpje bij Arnhem. Het lijkt mij ook gezellig om wat nieuwe meiden te leren kennen om dingen te ondernemen zoals koffie drinken, naar de film, Netflix avondjes, winkelen, etc. Als je het leuk vind mag je me een berichtje sturen!

Liefs,

Charlotte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven