Meiden uit Amsterdam en omstreken!

19-12-2018 16:03 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar vriendinnen in de omgeving van Amsterdam. Inmiddels woon al ik bijna 10 jaar in de hoofdstad (sinds mijn studie en daarna blijven hangen), maar veel vriendinnen zijn inmiddels verhuisd buiten Amsterdam waardoor het spontaan afspreken er bij inschiet.
Het lijkt mij leuk om mijn netwerk uit te breiden en met nieuwe mensen in contact te komen.

Mijn naam is Irene, 28 jaar oud en ik woon in Amsterdam en ik werk als jurist. Ik heb een vaste relatie, maar wil daarnaast nog veel leuke dingen doen met anderen.
In het weekend pak ik af en toe een feestje (techno maar ook Juicy/fiesta macumba/vunzige deuntjes of dingen zoals Frits/Edelweis). Ik houd enorm van uit eten gaan, vooral het proberen van nieuwe tentjes in Amsterdam, en ga graag shoppen of koffiedrinken.
Culturele dingen vind ik ook leuk, mijn museumpas gebruik ik vaak en arthouse films of een goede voorstelling zijn ook aan mij besteed.
Sport is ook belangrijk in mijn leven, zoals een yogalesje, fitness of lekker hardlopen in het park. Sinds september ben ik ook begonnen met tennis.
Met mijn vriend maak ik graag verre reizen om nieuwe landen te ontdekken zoals naar Zuid-Afrika (waar ik in november heen ben geweest).

Ik hoop wat van je te horen!

groet,
Irene

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven