Goed voornemen: vinden leuke (mail)vriendin

01-01-2019 13:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn goede voornemen voor 2019: het vinden van een goede, gezellige en open (mail)vriendin om dingen mee te bespreken, lief en leed maar vooral gezelligheid! ik woon in diemen (vlakbij amsterdam) en werk in het onderwijs.hobbies zijn koken, reizen, sporten, lezen en (goede, arthouse) films en series kijken. mocht het je wat lijken om gezellig te mailen, laat het dan weten (PB-tje). Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Want IRL is zo overrated???
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
01-01-2019 13:16
Want IRL is zo overrated???

Dat is inderdaad precies wat er staat.

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
01-01-2019 13:45
Dat is inderdaad precies wat er staat.

:facepalm:
Nou inderdaad, dat staat er toch helemaal niet?

TO: veel succes, hoop dat je iemand vindt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten meer mensen goede voornemens maken....

Al dat zinloze commentaar in een prima topic... waar bemoeien mensen zich mee?

Succes TO!
Alle reacties Link kopieren
Tjeminee ik dacht leuk 4 reacties... valt dat even tegen...
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat het PB-systeem hier zeer onbetrouwbaar is tot compleet niet werkt ?
Niet geschoten is altijd mis
Hoi TO, vroeger in mijn tienerjaren tot in mijn 20-er vond ik het heel erg leuk om penvriendin of vriend te hebben. Had dat dan ook, wereldwijd. Heb er jarenlang mee geschreven. Toen was er nog geen mail.

Schrijven van brieven vind ik nog steeds leuk. Mailen gaat sneller en goedkoper maar is minder leuk om te bewaren vind ik. Wel kan je elkaar dan beter Bij " praten", actueler.

Ik kom soms in Diemen, zelf woon ik meer noordwaarts richting Den Helder.
Ik weet niet hoe oud of je bent, of je kinderen hebt enz. Ik ben 42, gescheiden, heb 4 kinderen,alle 4 dochters. Oudste is al 22,jongste is 12. Als je zelf net in de 20 bent vind je dat misschien te oud en te gesetteled?

Ik heb pedagogische opleiding gedaan, maar werk niet in het onderwijs. Heb er (o.a vanwege mijn kids) nog wel interesse in.

Als je het leuk lijkt om met mij te schrijven/mailen, stuur maar een pb. Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven