28 - 35 jaar omgeving Twente / Achterhoek

03-01-2019 10:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Zomaar een oproepje....

Ik ben een vrouw van 31 jaar en woonachtig in Twente.

Mijn hobby's zijn o.a. theater, terrasje, festivals, bordspellen.

Ik heb een vriend, en ook enkele vriendinnen. Echter lijkt het mij leuk nieuwe mensen te leren kennen.

Momenteel ben ik veel te zwaar, maar ik hoop daar dit jaar (eindelijk) verandering in aan te brengen.

Ik heb geen kinderen.

Heb je interesse? Dezelfde hobby's? Of ga je dezelfde strijd aan inzake gewichtverlies?

Stuur mij gerust een privébericht.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
ik heb je een prive berichtje gestuurd!
ik heb je een prive bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
ik hoop dat het prive berichten systeem werkt weer... volgens mij zijn er veel problemen mee!
mailvoorloes schreef:
03-01-2019 12:24
ik hoop dat het prive berichten systeem werkt weer... volgens mij zijn er veel problemen mee!
het werkt volgens mij wel, maar je moet echt elke keer in je postvak kijken, je krijgt geen melding... :(
Alle reacties Link kopieren
Beste tukkergirl

Go for it!!
Als je echt wil gaat het je lukken. Zat vorig jaar in het zelfde schuitje als jou. En het is mij gelukt om 34 kilo minder te wegen.
Sporten en gezonder eten werkt echt. En af en toe iets lekkers anders is het niet vol te houden.
Wens je alle succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je bericht. Welke leeftijd had je toen je 34 kilo bent kwijtgeraakt als ik vragen mag
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een privebericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Miepie80 schreef:
06-01-2019 08:55
Ik heb je ook een privebericht gestuurd!
Ik heb niets van je ontvangen. Volgens mij zit er storing in de privé berichten. Soms blijft reactie ook uit.... Vreemd allemaal
Alle reacties Link kopieren
Tukkergirl schreef:
06-01-2019 09:58
Ik heb niets van je ontvangen. Volgens mij zit er storing in de privé berichten. Soms blijft reactie ook uit.... Vreemd allemaal
Hey heb je nogmaals het bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel gereageerd maar lijkt niet helemaal goed te gaan Miepie80?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven