Natuur en/of sportliefhebbers gezocht

04-01-2019 19:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik wil graag mensen leren kennen die, net als ik, houden van sport (kijken en zelf doen) en/of natuur.

Dus: wie hebben er zin in actieve dagjes weg? Klimmen bijvoorbeeld, sportfestival, (hard)lopen in het bos/aan het strand, (winter)kamperen op een natuurcamping, misschien een keer naar de Ardennen of ander natuurgebied, een obstaclerun. Ik vind van alles leuk, alleen balsporten en dansen zijn niks voor mij.

Ook naar sportevenementen gaan of op tv kijken lijkt me leuk. Zelf kijk ik vooral schaatsen, wielrennen, atletiek, soms voetbal en tennis (de grotere toernooien) maar ben ook vast enthousiast te maken voor andere sporten als ik dat ga volgen.
Leeftijd maakt niet uit, dat is maar een getal. Zelf ben ik 32.

Behalve dat ik graag actief ben, houd ik ook van het tegenovergestelde: rustig aan doen. Lezen, schrijven, films kijken, muziek luisteren enz.

Dagdromer
Alle reacties Link kopieren
Hey, leuk bericht! Ik houd ook van klimmen, bos, strand, natuur, kamperen en buiten zijn. Rennen en sport kijken is niet zo mijn ding, maar ik denk dat we toch wel genoeg overeenkomstige hobby's hebben.
Lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je reageert marie123!
Volgens mij hebben we genoeg dezelfde hobby's inderdaad, want de dingen die jij noemt houd ik ook allemaal van. Snap wel dat je rennen niet echt wat vindt, je moet er maar net van houden natuurlijk :)

Ik stuur je vanavond of morgen even PB, hoop dat die aankomt. Want het werkt niet altijd even goed geloof ik. Zal het hier neerzetten als ik die verstuurd heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je geen persoonlijk bericht sturen, krijg de melding dat je de mogelijkheid om privéberichten te ontvangen uit hebt staan. Misschien kan je even kijken bij je instellingen?
Ik ben van het wandelen :)
zou wel meer een route willen doen in natuur of langs gebieden waar niet veel kom.
Jij?
Alle reacties Link kopieren
Wandelen zou ik zeker ook leuk vinden! Altijd mooi om onbekende plekken en natuurgebieden te leren kennen.
Wandel je veel/lange afstanden? Ik ben geen ervaren wandelaar, maar zou dat best vaker willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dagdromer1986, ben je nog steeds op zoek naar mensen om leuke actieve dingen mee te doen? Ik stuur je een pb!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pb teruggestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Eridanus en ik hebben voor begin mei afgesproken om elkaar te leren kennen.
Als iemand zin heeft om zich aan te sluiten...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven