Groepje om mee te stappen in Amsterdam

05-01-2019 20:21 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,

Ik ben 28 jaar oud en merk dat mijn vriendinnen zich in een andere levensfase bevinden, waardoor ik mij vaak verveel in het weekend. Zelf ben ik namelijk single en ik merk dat ik vrijdagavond en zaterdagavond toch vaak op de bank zit, terwijl ik in het bruisende Amssterdam woon. Ik zou graag naar feestjes willen om lekker te dansen, of lekker borrelen op een leuke locatie en nieuwe mensen leren kennen.

Het zou leuk zijn om een groepje te hebben die in dezelfde situatie zit, zodat we samen op stap kunnen en de avond kunnen wegdansen :)

Stuur me een PM!
Hoi! Ik geloof dat we elkaar al een prive berichtje hebben gestuurd maar ook mij lijkt het erg leuk om een groepje te kunnen vormen om lekker mee te dansen, borrelen en nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben 30 jaar en ik hou er erg van allerlei leuke dingen te kunnen doen in het weekend met vriendinnen.
Wie weet kunnen we samen nieuwe mensen ontmoeten!

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Ik had dit ook en zit nu bij een leuke facebookgroep. Er zitten al best aardig wat leuke meiden in de groep en aanstaande zaterdag gaan we ook op pad!

Hier kun je de groep vinden: https://bit.ly/2M7qjSJ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven