Vriendin gezocht regio Eindhoven

20-01-2019 17:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na lang twijfelen toch besloten om een account te maken en oproepje hier te plaatsen. Net als de meeste topics hier merk ik dat ik het ook mis om samen ff bakje koffie te doen of te stappen. Meeste van mijn vriendinnen zijn al gesetteld en dan is het blijkbaar ook meteen gedaan met leuke dingen samen doen.

Ik ben 25 en werk in de zorg. Ik ben heel spontaan en hou van films, op stap gaan en lekker eten!

Het lijkt me heel leuk om met leuke meiden in contact te komen! Stuur me daarom gewoon een PB!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik kom niet uit eindhoven maar uit tilburg! Ik wil misschien wel over 2 jaar naar eindhoven verhuizen voor mn studie. Ik studeer verpleegkunde en werk in de gehandicaptenzorg. Ik ben 22 jaar. Je interesses komen overeen met die van mij!

Als het je wat lijkt mag je mij wel een berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hee, een heel herkenbaar verhaal! 25 hr medewerker en in hetzelfde schuitje. Dus wie weet zitten wij in de zomer lekker op het terras ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je (als het goed is) een pb gestuurd! Ik woon zelf ook in omgeving Eindhoven en werk in de zorg. Hoewel stappen niet echt mijn ding is ben ik wel altijd in voor lekker eten en een filmpje kijken.

Let me know!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven