Nieuw in Groningen!

22-01-2019 21:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezer!

Een aantal maanden geleden ben ik (weer) in Groningen komen wonen. Ik vind het erg leuk om weer terug te zijn maar mijn sociale kring is helaas niet zo groot. Veel van mijn vroegere vrienden zijn verhuisd, druk met kinderen, je kent het wel......
met als gevolg dat ik iets vaker dan ik zou willen alleen op de bank zit ;)

ik vind het leuk als mensen lekker zichzelf zijn en zich niet te veel aantrekken van een geldende norm en een eigen mening hebben.

Ik ben begin 30 houd van koken, eten, lezen, theater, terrasjes af en toe stappen, goede gesprekken voeren en ik ben ook wel te porren voor nieuwe dingen.

Hopelijk tot snel!

Anna
Alle reacties Link kopieren
Hi Anna,

Leuke oproep! Ik ben een paar maanden geleden in Assen komen wonen. Ik ken hier, en dus ook in Groningen, nog niet zoveel mensen en zou daarom mijn sociale kring ook wat willen vergroten. Ik ben trouwens 31 jaar, woon samen met mijn vriend en houd van terrasjes pakken, (salsa)dansen, borrelen en lekker uit eten gaan.

Lijkt mij leuk om in contact te komen! Hoor je graag!

Groet, Francine123
Alle reacties Link kopieren
Hey Anna/Francine!

Ik wil ook graag mijn kringen weer wat uitbreiden. Na veel gereisd te hebben en nu weer terug in Groningen, zou het leuk zijn om ook wat minder alleen op de bank te zitten.

Ben 31, doe aan yoga, klimmen en zwemmen. Hou van eten, vooral uit eten ;) borrelen, af en toe dansjes maken, concerten bezoeken, klussen in huis en gezelligheid met leuke gesprekken. Let me know als je in contact wil komen. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Wat leuk dat jullie reageren :-)
Misschien gezellig om binnenkort een drankje te doen met zn 3-en?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Liesje en Anna!
Lijkt mij erg leuk! Zullen we via de inbox verder praten?

Groet, Francine
Leuke topic/oproep! Kan ik ook eens aansluiten voor een drankje oid? Ik ben 35, woon in het centrum en werk in het onderwijs.

Groetjes Fenna
Alle reacties Link kopieren
Zeker, Fenna! Leuk dat je reageert! Stuur mij een privé-bericht, dan kunnen we verder kletsen / telefoonnummers uitwisselen!

Groet, Francine
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ook ik wil graag m’n vriendenkring uitbreiden nu de meesten druk aan het settelen zijn.
Ik ben 34, hou van borrels, etentjes en fijne gesprekken.
Hoi Francine,

Argh! Geen notificatie... Dus sorry voor m’n late reactie. Ik zal je een berichtje sturen! Misschien lees je die volgend jaar eens :p
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is het topic al wat verouderd maar ik ben onlangs in Groningen komen wonen en op zoek naar nieuwe contacten!
Ben vanuit Utrecht verhuist, 28 jaar jong en hou vooral van gezelligheid.

Groetjes Sascha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven