Fashion maatje (met een twist)

27-01-2019 19:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,
Een tijdje geleden heb ik hier mijn hart kunnen luchten over dat ik als man in mijn vrije tijd vrouwenkleding draag. De meningen waren verdeeld. Maar toch vond een deel van de vrouwen het prima of zelfs leuk. Wat je mening ook is, het geeft niet. Iedere mening (op een beschaafde manier) is welkom.

Waarom dit nieuwe topic? Ik ben eigenlijk op zoek naar een vrouw waarmee ik mijn minder voorkomende hobby kan delen. Een vrouw die me mee wilt nemen naar (kringloop)winkels om te shoppen. Elkaar adviezen geven over onze outfits. En die bij haar thuis mij een make up makeover wilt geven, en waar ik mijn outfits kan dragen. Iemand die mijn hobby accepteert en me daarin laat groeien. Iemand die bekend is met shoppen en modieus met haar kleding omgaat. Ik heb wel vriendinnen die het weten en waar ik goed mee om ga. Helaas hebben ze het druk met werk en zijn ze er nog niet aan toe om voor mij/met mij te shoppen.
Mijn intentie is alleen vriendschappelijk bedoeld. Gewoon als ''vriendinnen''. Gezellig kletsen, koffietje drinken en shoppen.

Even duidelijk op een rijtje:
Ben jij...
- een vrouw
- modieus met een casual chique style
- tussen de 18 en 30 (ik ben zelf 22)
- wonend in de randstad
- open en te vertrouwen
- goed met make-up
- goed in shoppen

Mocht je je hierin kunnen vinden, schroom dan zeker niet om mij een berichtje te sturen. Nadat we hier kort contact hebben gehad kunnen we nummers uitwisselen.

Groetjes Jurkjesdrager
Ik up hem even, hoop dat je iemand vind!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je iemand vindt! Het is dat ik niet in de randstad woon, maar anders had het me erg leuk geleken
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel mee? Waar woon je?
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
BellaSalsa schreef:
21-02-2019 22:07
Ik wil wel mee? Waar woon je?
Ik woon tussen Rotterdam en Den haag! (ik had je al een pb gestuurd, weet niet of je die gezien hebt?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven